مدیرکل سمنان: حضور صنایع دستی در کنار گردشگری در نمایشگاه یک مزیت بود

به گزارش مجله مستانه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان از راه اندازی یک مرکز پرواز تفریحی آموزشی در نزدیکی تهران اطلاع داد.

مدیرکل سمنان: حضور صنایع دستی در کنار گردشگری در نمایشگاه یک مزیت بود

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران مهدی جمال در سرانجام سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی وسومین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در گفت وگو با خبرنگار ستاد خبری این نمایشگاه گفت: سطح شرکت استان ها در این دوره از نمایشگاه عالی بود. آن ها بسیار فعال، پویا، دقیق و با دستاوردهای جدید در نمایشگاه شرکت نموده بودند. این نشان می دهد که استان ها هرسال در موضوع گردشگری به یک سری برندها و خلاقیت های جدید فکر می نمایند.

او درباره ادغام دو نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی در این دوره اظهار کرد: حضور حوزه صنایع دستی در کنار گردشگری در نمایشگاه سال جاری یک مزیت و درواقع پیوست کار گردشگری ما بود که در استان ها شعار می دهیم که پکیج گردشگری ما شامل صنایع دستی و میراث فرهنگی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سمنان اعلام کرد: ما باید در اینجا محصولاتمان را در کنار کار گردشگری به مردم، خوب ارائه کنیم و بازاریابی و تبلیغات را بسیار جدی بگیریم، که در این صورت قطعاً سفارش فروش ما در آینده مطلوب خواهد بود.

او درباره فعالیت ها و دستاوردهای سمنان در این دوره از نمایشگاه اذعان داشت: ما در این دوره از نمایشگاه علاوه بر کارهای همیشگی حوزه گردشگری چند کار برجسته و شاخص داشتیم؛ یکی اینکه غرفه ما به هیچ عنوان لوکس نبود و فضای سنتی و میراث فرهنگی را حفظ کردیم چراکه سمنان سرزمین کاروانسراهاست. همچنین دالان گردشگری پیوست کار ما بود یعنی تمام تصاویر گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی استان را در یک دالانی که طراحی نموده بودیم، با یک موسیقی ملایم در معرض دید بازدیدنمایندگان و علاقه مندان قراردادیم.

جمال با اشاره به رونمایی اولین سامانه مجازی گردشگری سمنان با 40 آیتم با حضور وزیر میراث فرهگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: در کنار این سامانه مجازی، پرواز تفریحی که خیلی از مردم ما از آن بی خبر هستند نیز رونمایی کردیم.

او با عنوان داشتن فرودگاه بلندپرواز ایوانکی در فاصله 40 کیلومتری و در نزدیکی پایتخت تشریح کرد: برای این فرودگاه مجوز گردشگری و پرواز تفریحی آموزشی صادر نموده ایم و به زودی پکیج های پرواز تفریحی را به صورت گسترده به مسافران و گردشگران و به ویژه مردم تهران ارائه خواهیم کرد تا بتوانیم از این فضا استفاده نموده و در توسعه گردشگری استان سهم به سزایی داشته باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 602

به "مدیرکل سمنان: حضور صنایع دستی در کنار گردشگری در نمایشگاه یک مزیت بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرکل سمنان: حضور صنایع دستی در کنار گردشگری در نمایشگاه یک مزیت بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید