مردم مجوز تردد بین شهری را از فرمانداری ها اخذ نمایند

به گزارش مجله مستانه، جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس مصوبه کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا هر گونه اخذ مجوز برای تردد بین شهری به عهده فرمانداری ها بوده و پلیس راهور مجری اجرای این مصوبه است.

مردم مجوز تردد بین شهری را از فرمانداری ها اخذ نمایند

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ رسول ابراهیمی روز یکشنبه در مصاحبه با ایرنا اضافه نمود: پلیس راهور هیچ گونه مجوزی مبنی بر تردد بین شهری صادر نمی نماید و تنها متولی صدور این مجوز فرمانداری ها هستند. مدت زمان این مجوز قابل تمدید نیست و در صورت لزوم باید درخواست جدید صادر گردد.

وی ادامه داد: بر اساس این مجوز تردد بین شهری در شهرهای قرمز و نارنجی در فرم یکپارچه ای توسط فرمانداری ها تکمیل و برای اجرا به پلیس راهور استان و شهرستان ها ارسال می گردد.

ابراهیمی با بیان اینکه اکنون 257 شهر در شرایط قرمز و 129 شهر در شرایط نارنجی قرار دارند، گفت: این مجوز برای افرادی که دارای فعالیت اداری، بهداشتی و قضایی هستند، صادر می گردد و براساس این ابلاغیه صدور مجوز برای ماموریت های اداری که دارای مجوز صادره از سوی سازمان ها، ادارت و وزارتخانه ها هستند، ملاک عمل بوده و نیازی به مجوز فرمانداری ها نیست.

وی تاکید نمود: ورود خودروهای با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع و خروج خودروها با پلاک بومی از این شهرها نیز ممنوع است.

جانشین معاون عملیات ترافیک پلیس راهور ادامه داد: ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشتی پلیس صورت می گیرد.

ابراهیمی اضافه نمود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های تردد شبانه خودروها در همه شهرهای گروه قرمز و نارنجی و زرد و آبی از ساعت 22 تا 3 بامداد همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اضافه نمود: پلیس راهور اجرای این طرح را تشدید نموده و به صورت محسوس و نامحسوس ورود و خروج خودروها را کنترل می نماید.

جانشین معاون عملیات ترافیک راهور نیروی انتظامی گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا ورود پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز ممنوع و متخلفان یک میلیون تومان و ورود به شهرهای نارنجی 500 میلیون تومان جریمه می شوند.

به گفته وی، همه شهرها مشمول محدودیت تردد شبانه از ساعت 22 تا سه بامداد شده و 200 هزار جریمه خواهند شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1462

به "مردم مجوز تردد بین شهری را از فرمانداری ها اخذ نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم مجوز تردد بین شهری را از فرمانداری ها اخذ نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید