ملاقات سرمربی تیم والیبال جوانان با داوری و کولاکوویچ و بررسی برنامه نوجوانان

به گزارش مجله مستانه، سرمربی تیم والیبال جوانان امروز با حضور در محل فدراسیون با سرپرست فدراسیون و سرمربی تیم ملی نشست هایی مثبت داشت.

ملاقات سرمربی تیم والیبال جوانان با داوری و کولاکوویچ و بررسی برنامه نوجوانان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران روز سه شنبه با حضور در محل فدراسیون والیبال جلساتی با سرپرست فدراسیون والیبال و سرمربی تیم ملی بزرگسالان داشت.

عطایی در ملاقات با افشین داوری از برنامه های جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان گفت و مقرر شد اولین اردوی این تیم از روز هجدهم (و شاید تا بیستم) فروردین در آکادمی ملی المپیک آغاز شود. عطایی در گفت وگو با داوری در خصوص اعضای کادر فنی نیز به جمع رسیدند که اسامی کامل کادر متعاقبا اعلام می شود.

پس از آن عطایی به جلسه با ایگور کولاکوویچ و امیر خوش خبر نشست. در این جلسه عملکرد تیم های لیگ برتر نیز مورد بررسی قرار گرفت و بازیکنان حاضر در تیم های جوانان و بزرگسالان نیز ارزیابی شدند. در بخش دوم جسله کولاکویچ و عطایی در خصوص چگونگی تبادل بازیکنان مشترک و نحوه همکاری دو تیم با یکدیگر گفت و گو کردند که در نهایت عطایی این نشست را بسیار موثر دانست.

خبر دیگر اینکه افشین داوری روز سه شنبه در محل فدراسیون والیبال میزبان محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان بود تا با بحث و تبادل نظر در خصوص برنامه های سال آینده پروژه حمایت از نوجوانان جدی تر شود. در این نشست حضور در جام جهانی کوچک به میزبانی ایتالیا در فروردین 1398 تصویب شد و در اولین رویداد سال آینده شاگردان وکیلی به مصاف قدرت های جهان می روند.

دیدار با روسیه در فاصله یک ماه مانده به مسابقات نیز از دیگر برنامه های نوجوانان خواهد بود که در آینده ای نزدیک میزبان این اردوی مشترک مشخص خواهد شد. با توافق دو تیم متعاقبا محل برگزاری اردوی دو تیم ایران و روسیه اعلام می شود.

تمامی برنامه های نوجوانان تا انتها مسابقات جهانی به سرپرست فدراسیون ارائه شد و افشین داوری حمایت همه جانبه فدراسیون در راه موفقیت نوجوانان را گفت. در انتها کادر فنی تیم نوجوانان برای مسابقات جهانی قطعی شد که اعضا به شرح زیر خواهد بود:

محمد منصوری (سرپرست)

محمد وکیلی (سرمربی)

غلامرضا مومنی مقدم (مربی)

حمید جعفرزاده (مربی)

مهران زارع (کمک مربی)

یاشار جوادی (کمک مربی)

رضا نصیری (پزشک)

مهدی خباز (بدنساز)

امین شاکری (بررسیور)

مهرداد سعادت مهر (فیزیوتراپ)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 79

به "ملاقات سرمربی تیم والیبال جوانان با داوری و کولاکوویچ و بررسی برنامه نوجوانان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات سرمربی تیم والیبال جوانان با داوری و کولاکوویچ و بررسی برنامه نوجوانان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید