مهارت خلبان زن 84 ساله با وجود بیماری پارکینسون

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران : خلبانی یک زن 84 ساله کاربران را شگفت زده نموده است.

مهارت خلبان زن 84 ساله با وجود بیماری پارکینسون

خلبانی از شغل های بسیار تخصصی و مهم است. این زن 84 ساله که به پارکینسون مبتلاست آرزوی پروازش را جامه عمل پوشاند.

به گزارش خبرنگاران، شاید بعضی افراد سالخورده پس از آنکه متوجه ابتلا خود به یک بیماری می شوند روحیه خود را از دست داده و زندگی را رها می نمایند. اما میرتا گیج 84 ساله زمانی که متوجه شد به بیماری پارکینسون مبتلا است، تصمیم گرفت دقیقا همان چیزی را که دوست دارد انجام دهد؛ پرواز با یک هواپیما.

گیج که در جوانی خلبان بود هنگامی که وارد هواپیما شد خود را در همان محیطی که در جوانی بار ها آن را تجربه نموده بود یافت. پسرش ارل در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که مادرش در انجام کار های روزمره مشکل داشت و به همین علت خانواده تصمیم گرفت تا در برآورده کردن خواسته های گیج به وی یاری نمایند.

آرزوی پرواز این زن 84 ساله برآورده شد

یکی از مواردی که در فهرست خواسته های گیج وجود داشت آرزوی پرواز دوباره بود که محقق شد. ارل با یک خلبان با نام کودی متیولو تماس گرفت و از او خواست تا با قبول خواسته مادرش به او یاری کند. آنها توافق کردند تا گیج سوار یک هواپیما شده و به همراه یکدیگر بر فراز دریاچه وینیپِساکی و کوه کیرسارگه پرواز را تجربه نمایند. در حین پرواز کودی راهنمایی هواپیما را در اختیار گیج قرار داد و خود به عنوان یاری خلبان ایفای نقش کرد.

در ویدئویی که تهیه و منتشر شد گیج در حالی که مشغول راهنمایی هواپیما بر فراز آسمان است، دیده می گردد. انتشار این ویدئو در فضای مجازی با استقبال کاربران همراه شد و این ویدئو تا به امروز بیش از 2 هزار لایک دریافت نموده است. بسیاری از کاربران اشتیاق به زندگی گیج را مورد ستایش قرار دادند.

منبع: رکنا
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1733

به "مهارت خلبان زن 84 ساله با وجود بیماری پارکینسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهارت خلبان زن 84 ساله با وجود بیماری پارکینسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید