نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات کشاورزی در مشهد به کار خود انتها داد

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران: دهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد با حضور مدیران نمایشگاه های بین المللی آلمان و ایتالیا و شرکت هایی از کشور ترکیه و فرانسه به کار خود سرانجام داد.

نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات کشاورزی در مشهد به کار خود انتها داد

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدسبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران، بزرگترین نمایشگاه تخصصی و بین المللی کشاورزی ایران هفته گذشته با حضور بیش از 270 شرکت از استان های تهران، البرز، قزوین، زنجان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، گلستان، مازندران، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، یزد، اصفهان، فارس، کرمان و مرکزی و با حضور بیش از 30 نمایندگی از کشورهای ایتالیا، اسپانیا، چین، آلمان، اتریش، ژاپن، فرانسه، ترکیه، بلژیک، هلند، سریلانکا و ترکیه به مدت چهار روز در مشهد برگزار گردید.

دهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی ایران در مشهد با شرکت مستقیم 11 شرکت بین المللی به همراه حضور مدیران نمایشگاه بین المللی ایتالیا، آلمان و همراه بود که برای نخستین بار در ایران حضور یافته بودند.

مدیرکل جهان کشاورزی خراسان رضوی در ارتباط با این نمایشگاه گفت: دهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد، توانست حرکت در جهت توسعه پایدار و ایجاد هم افزایی و رقابت تخصصی در بخش ماشین آلات و مکانیزاسیون کشاورزی کشور را رقم بزند.

وی توضیح داد: در حال حاضر ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در حدود 1.1 درصد است که باید به 1.25 درصد در برنامه پنج ساله توسعه کشور برسد.

مزروعی با اشاره به حضور قدرتمندانه محصولات و تولیدات داخلی ایران در دهمین نمایشگاه کشاورزی ایران در مشهد اضافه نمود: حضور مستقیم 11 شرکت توانمند از ایتالیا، آلمان و ترکیه و 30 نمایندگی محصولات و ادوات کشاورزی، سبب توسعه رقابت و مقایسه تولیدات ایرانی با نمونه های خارجی می گردد.

مدیرکل جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به اینکه تولیدات عرضه شده در این نمایشگاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی بود اظهار کرد: ترویج صنایع کشاورزی و توسعه تکنولوژی های روز جهان در فرآیند بهبود و رشد شاخصه های کشاورزی کشور می تواند به مهم ترین اولویت برگزاری این نمایشگاه ها در کشور تبدیل گردد.

ی

منبع: تسنیم
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 482

به "نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات کشاورزی در مشهد به کار خود انتها داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی صنایع و تجهیزات کشاورزی در مشهد به کار خود انتها داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید