تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران می آیند

به گزارش مجله مستانه، 28 شرکت تولیدکننده ماشین آلات نساجی ایتالیا در مجموعه نشست هایی در تهران، یزد، اصفهان و مشهد که ماه جاری میلادی برگزار می گردد کوشش خواهند کرد سهم از دست رفته خود از بازار ایران را بازیابند.

تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران می آیند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری تکستایل ورلد، 28 شرکت فراوریکننده ماشین آلات نساجی در مجموعه نشست هایی در ایران که توسط آژانس تجارت ایتالیا سازمان دهی شده و تحت حمایت وزارت توسعه مالی این کشور برگزار می گردد، شرکت خواهند کرد. لغو تحریم های غرب علیه ایران به صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا اجازه خواهد داد تا سهم از دست رفته خود از بازار ایران در سال های گذشته را باز پس بگیرد.

سلسله نشست های ماشین آلات نساجی رودشو در روزهای 22 تا 30 می با حضور 26 فراوری کننده ایتالیایی در شهرهای تهران، یزد، اصفهان و مشهد برگزار خواهد شد. این نشست ها که توسط آژانس تجارت ایتالیا و اتحادیه فراوری کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا، و تحت حمایت وزارت توسعه مالی ایتالیا برگزار می گردد، به فراوری کنندگان صنعت نساجی ایران اجازه خواهد داد تا دانش خود را با بعضی از فراوری کنندگان برتر ماشین آلات نساجی ایتالیا بسنجند و با به روز ترین راهکارها در زمینه فرآیند فراوری نساجی آشنا شوند.

رافائلا کارابلی، رئیس اتحادیه فراوری کنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در این باره گفت: در سال های اخیر، تحریم ها فرآیند مدرنیزه شدن صنعت داخلی ایران را به تعویق انداخته و مانع از ادامه حضور رقابتی این کشور در عرصه دنیای شده است... در سال 2004، ایران در بین 10 بازار بزرگ صادراتی ایتالیا در این صنعت قرار داشت. پس از سال ها رکود مطلق، تجار ما آغاز به تجارت ثابت با ایران نموده اند. من اطمینان دارم که این نمایشگاه رودشو به جبران زمان از دست رفته گذشته یاری خواهد نمود.

در سال 2015، صادرات کالاهای نساجی ایتالیایی به ایران به 8 میلیون یورو رسید. تقاضا در ایران برای انواع کالاهای ایتالیایی بالاست، اما ماشین های فینیشینگ و نخ ریسی ایتالیایی بیشترین مشتری را در این کشور دارند.

به گفته کارابلی: صنعت ماشین آلات نساجی ایتالیا از نظرکیفیت تکنولوژیک جزو بهترین ها در دنیا است.

17

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 485

به "تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا به ایران می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید