نوبخت: استفاده از ماسک در مترو اجباری می گردد

به گزارش مجله مستانه، مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه آمار مسافران مترو امروز نسبت به روز گذشته افزایش یافته است، گفت: در صورتی که حجم مسافران زیاد باشد استفاده از ماسک در مترو اجباری می گردد.

نوبخت: استفاده از ماسک در مترو اجباری می گردد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران، درباره میزان تردد در متروی تهران گفت: حجم مسافر نسبت به روز گذشته افزایش یافته، ولی آمار دقیق تا سرانجام امروز تعیین می گردد.

وی با اشاره به اینکه میزان مسافران در ایستگاه های تقاطعی مانند همواره زیادتر است، گفت: بر اساس مشاهدات عینی مترو نسبت به روز پیش کمی شلوغ تر شده و ما برنامه ریزی های لازم را برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام داده ایم از جمله اینکه نشانه گذاری جهت رعایت فاصله در محل گیت ها باجه های فروش بلیت و حتی جایگاه قطار ها انجام گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر شرایط تردد و میزان مسافران در مترو عادی است، گفت: همه چیز تحت کنترل بوده و مردم باید در صورتی که علائم ابتلا به کرونا دارند در مترو حضور نیابند. ما برنامه هایی داریم که استفاده از ماسک در مترو اجباری گردد و از وزارت بهداشت نیز درخواست نموده ایم این موضوع را اعلام کند.

نوبخت بیان داشت: شرکت بهره برداری مترو تمام امکانات لازم جهت ضد عفونی مترو جهت نشانه گذاری انجام داده و شهروندان باید همکاری های لازم را داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 828

به "نوبخت: استفاده از ماسک در مترو اجباری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوبخت: استفاده از ماسک در مترو اجباری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید