هتل دنیس تفلیس؛ اقامتی شیک با قابلیت دسترسی به جاذبه های گردشگری (تور ارزان گرجستان)

به گزارش مجله مستانه، هتل دنیس هتلی چهار ستاره در شهر تفلیس است. این هتل زیبا در محل مناسبی از شهر واقع شده و دسترسی به جاهای دیدنی و گردشگری آسان است.

هتل دنیس تفلیس؛ اقامتی شیک با قابلیت دسترسی به جاذبه های گردشگری (تور ارزان گرجستان)

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

بعلاوه این هتل زیبا تا ایستگاه مترو حدوداً 3 کیلومتر فاصله دارد که دسترسی آسانی به این ایستگاه خواهید داشت. بعلاوه برای رفتن به سالن باله و تئاتر تفلیس نیز می توانید مسافت کوتاهی را طی کنید.

بعضی از جاهای دیدنی نزدیک به این هتل عبارت اند از میدان هروس، موزه تفلیس، باغ وحش تفلیس، پل صلح تفلیس، شهربازی متاتسمیندا تفلیس و کلیسای جامع تثلیث. نزدیک ترین فرودگاه به هتل Denis Hotel Tbilisi فرودگاه بین المللی تفلیس است که با 19 کیلومتر فاصله از این هتل قرار گرفته است و به وسیله شاتل فرودگاهی با هزینه مجزا قابل دسترس است.

پس کافی است به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل بی نظیر باشید. از امکانات مشهور ارائه شده در این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق های خانواده، اتاق ها ضد سیگاری و پذیرش شبانه روزی اشاره نمود.

امکانات عمومی هتل دنیس تفلیس

بخش پذیرش در لابی به صورت 24 ساعته دایر بوده و فعالیت می نمایند. در این هتل چهار ستاره میز تور گردشگری دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا می نمایند. بعلاوه در لابی محلی برای نگهداری چمدان در نظر گرفته شده است.

برای استفاده از اینترنت وای فای نیز جای نگرانی نیست، زیرا در هر قسمتی از هتل می توانید از اینترنت رایگان بهره مند شوید. برای مسافران هتل دنیس پارکینگ عمومی رایگان در نظر گرفته شده است که در محلی نزدیک به هتل Denis Hotel Tbilisi واقع شده و آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می نمایند خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. در صورت لزوم می توانید از فکس و فتوکپی نیز در لابی بهره مند شوید.

در لابی محلی به عنوان مینی مارکت دایر شده و مسافران می توانند وسایل مورداحتیاجشان را از این قسمت تهیه نمایند. برای رفتن به طبقات مختلف نیز می توانید سوار آسانسور شوید، بدین جهت مسافرانی که مسائل جسمانی و حرکتی دارند، با خیال راحت می توانید در هر طبقه از این هتل اتاق موردنظرشان را رزرو نمایند.

با توجه به اینکه پرسنل در این مجموعه به زبان های آذربایجانی، انگلیسی، گرجی و روسی صحبت می نمایند، بنابراین با بیشتر مسافران می توانند ارتباط خوبی برقرار نمایند. به علت ممنوعیت ورود حیوانات خانگی به داخل این هتل بهتر است قبل از رزرو به این مورد دقت داشته باشید. در هنگام سفر به شهر تفلیس و اقامت در این هتل ممکن است به پول رایج کشور گرجستان احتیاج داشته باشید که در این صورت به راحتی می توانید به بخش صرافی هتل بروید و نسبت به تبدیل ارز اقدام کنید.

انواع اتاق ها و امکانات آن ها

اتاق های موجود در این هتل عبارت اند از اتاق سینگل کوچک، اتاق دوبل بوجت، اتاق دوبل بوجت، اتاق کوادروپل اکونومی، اتاق دوبل استاندارد، اتاق دوبل با تخت اضافی، اتاق دوبل دلوکس، اتاق تریپل دلوکس، اتاق خانواده استاندارد و اتاق تریپل لاکچری. با اقامت در این هتل می توانید از پنجره اتاق ها منظره بسیار زیبایی از شهر را دیدن کنید.

در داخل اتاق های این مجموعه می توانید از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، کمد لباس، کتری برقی، یخچال، گاوصندوق، تلویزیون و حمام اختصاصی بهره مند شوید. در داخل همه اتاق های هتل Denis Hotel Tbilisi سیستم سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده است، بعلاوه به علت ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق ها افراد سیگاری باید به این موردتوجه داشته باشند.

رستوران هتل

وعده صبحانه نیز به صورت سلف سرویس و بوفه ای ارائه می گردد. برای سرو وعده های دیگر نیز می توانید به این رستوران یا به رستوران های نزدیک بروید.

فاصله هتل دنیس تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ وحش تفلیس: 900 متر

فاصله تا موزه تفلیس: 3.4 کیلومتر

فاصله تا پل صلح تفلیس: 4.2 کیلومتر

فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: 5.3 کیلومتر

فاصله تا قلعه ناریکالا: 6 کیلومتر

فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی تفلیس: 6.3 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 3 بهمن 1401 بروزرسانی: 3 بهمن 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2075

به "هتل دنیس تفلیس؛ اقامتی شیک با قابلیت دسترسی به جاذبه های گردشگری (تور ارزان گرجستان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل دنیس تفلیس؛ اقامتی شیک با قابلیت دسترسی به جاذبه های گردشگری (تور ارزان گرجستان)" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دنیس تفلیس؛ اقامتی شیک با قابلیت دسترسی به جاذبه های گردشگری (تور ارزان گرجستان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید