هر دستگاه اتوبوس برقی چند میلیارد تومان قیمت دارد؟ ، 4 دستگاه اتوبوس برقی در مرحله مونتاژ هستند

به گزارش مجله مستانه، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه هر دستگاه اتوبوس برقی تقریباً 10 میلیارد تومان قیمت دارد، گفت: با توجه به اینکه ورود اتوبوس برقی به مرکز نخستین تجربه محسوب می گردد، فرآیندهای امور اداری آن طولانی شده چرا که از پیش این تجربه ای وجود نداشته است.

هر دستگاه اتوبوس برقی چند میلیارد تومان قیمت دارد؟ ، 4 دستگاه اتوبوس برقی در مرحله مونتاژ هستند

به گزارش خبرنگاران، سید مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره واردات اتوبوس های برقی، شرح داد: پروژه اتوبوس برقی پروژه متفاوتی نسبت به دوره های گذشته است و اولین باری است که بخش خصوصی به صورت بلندمدت به آن ورود نموده و می خواهد 50 دستگاه اتوبوس برقی (گران ترین اتوبوس موجود در جهان) را وارد شهر تهران کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه هر دستگاه اتوبوس برقی تقریباً 10 میلیارد تومان قیمت دارد، اضافه نمود: باتوجه به اینکه ورود اتوبوس برقی به مرکز نخستین تجربه محسوب می گردد، فرآیندهای امور اداری آن طولانی شده چرا که از پیش این تجربه ای وجود نداشته است.

  • ناوگان فرسوده اتوبوسرانی با وصله و پینه سرپا است | 50 اتوبوس برقی تا شهریور به تهران می آیند
  • آشنایی با شهر سبز بدون آلاینده اروپا | برقی شدن نیمی از ناوگان حمل و نقل عمومی شهر

شفیعی درباره زمان قطعی واردات تمامی 50 دستگاه اتوبوس برقی به مرکز، گفت: واردات، نسبت به برنامه زمان بندی قرارداد با تأخیر کوتاهی روبرو خواهد بود اما مرحله اول که شامل چهار دستگاه اتوبوس برقی است، وارد کشور شده و شرکت خودروساز درحال مونتاژ این چهار دستگاه اتوبوس است.

او گفت: به تدریج بقیه اتوبوس ها به صورت CKD وارد می شوند. در آخرین جلسه با بخش خصوصی قرار شد که به تدریج اتوبوس های وارد و فراوری شده از اواخر شهریور یا اوایل مهر وارد خطوط بهره برداری شوند. بعلاوه 46 دستگاه اتوبوس دیگر تا اواخر دی و بهمن جاری در خطوط فعالیت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 شهریور 1401 بروزرسانی: 3 شهریور 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2003

به "هر دستگاه اتوبوس برقی چند میلیارد تومان قیمت دارد؟ ، 4 دستگاه اتوبوس برقی در مرحله مونتاژ هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر دستگاه اتوبوس برقی چند میلیارد تومان قیمت دارد؟ ، 4 دستگاه اتوبوس برقی در مرحله مونتاژ هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید