هشدار رئیس پلیس راه راهور ناجا در مورد خطر واژگونی

به گزارش مجله مستانه، رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارندگی در اقصی نقاط کشور تاکید نمود: سطح هر یک از محور های مواصلاتی کشور لغزنده است.

هشدار رئیس پلیس راه راهور ناجا در مورد خطر واژگونی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار سید تیمور حسینی در مورد آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور گفت: اغلب محور های استان اردبیل، کرمانشاه و ارتفاعات محور های هراز، کرج - چالوس و فیروز کوه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است.

وی اضافه کرد: هموطنان از سفر های غیر ضروری اجتناب و رانندگان به طور حتم با سرعت مطمئن رانندگی نمایند.

سردار حسینی با بیان اینکه رانندگان همچنین پیش از سفر از صحت گرمایش خودرو اطمینان حاصل نمایند؛ ادامه داد: استهلاک و فرسودگی آج لاستیک ها کنترل خودرو را سخت می نماید و بر این اساس رانندگان از صحت و سلامت وضع فنی خودرو؛ تیغه های برف پاک کن و... نیز مطمئن شوند.

وی توضیح داد: در راستا مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده است؛ تردد در محور ها در جریان است و از منظر ترافیکی نیز مساله خاصی مشاهده نمی گردد؛ اما رانندگان ملاحظات مذکور را به هنگام رانندگی در نظر گیرند.

سردار حسینی در رابطه با مسافران مشهد نیز یادآور شد: رانندگان راستا های منتهی به مشهد، ضمن استعلام از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی مراقب زائرین پیاده باشند.

وی در مورد تمهیدات ترافیکی مشهد گفت: محدودیت های ترافیکی از امروز در معابر ورودی هسته مرکزی مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی اعمال می گردد؛ پارکینگ های حرم مطهر پذیرش نمی نمایند و محدودیت های عبور و مرور وسائل نقلیه در اطراف معابر حرم اعمال می گردد.

به گفته سردار حسینی خودرو های پارک شده در این معابر از ساعت 23 تا 6 صبح پاکسازی و این محدودیت در مورد ترافیک تا سرانجام روز سه شنبه اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 441

به "هشدار رئیس پلیس راه راهور ناجا در مورد خطر واژگونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار رئیس پلیس راه راهور ناجا در مورد خطر واژگونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید