تور ارزان روسیه: واقعیت هایی که شما را به روسیه می کشاند

به گزارش مجله مستانه، چرا باید از روسیه تماشا کنیم؟

روسیه کشوری فوق العاده، با فرهنگ و تاریخی بی مانند و چشم اندازهایی است که برای نسل ها الهام بخش نقاشان و شاعران بسیاری بوده است. کسانی که به روسیه سفر می نمایند با گنجینه ای ارزشمند از خاطرات شیرین به کشور خود بازمی گردند. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با حقایق این کشور زیبا آشنا کنیم :

تور ارزان روسیه: واقعیت هایی که شما را به روسیه می کشاند

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

  • واقعیت هایی درباره جغرافیای روسیه

روسیه با وسعت 17 میلیون کیلومتر مربع بزرگ ترین کشور دنیا می باشد و به علت وسعت زیاد خود با کشورهای زیادی همسایه است. این کشور 22 منبع آبی و 12 دریا دارد. کو های اورال که از قدیمی ترین کوه های دنیا است و بعلاوه دریاچه بایکال که عمیق ترین دریاچه دنیاست در این کشور واقع شده اند.

  • واقعیت هایی درباره فرهنگ روسیه

تئاتر بولشوی و گالری هنری پوشکین در مسکو و تئاتر مارین اسکای و هرمیتیج در سنت پوترزبورگ از برترین موسسه های هنری در دنیا هستند.

سن پترزبورگ بیش از 2000 کتابخانه، 221 موزه، 80 سالن تئاتر، 100 سالن کنسرت، 45 گالری هنری، 62 سالن سینما دارد و هر ساله بیش از 100 جشنواره های مختلف هنری در این شهر برگزار می گردد.

  • واقعیت هایی درباره تاریخ روسیه

روسیه با تاریخ 1150 ساله خود در بیش از 100 جنگ شرکت نموده و با بیش از 120 رهبر اداره شده است. این کشور بزرگ ترین راه آهن دنیا را ساخته و اولین کشوری بوده که انسان ها را به فضا فرستاده است.

  • واقعیت هایی درباره زبان روسیه

زبان رسمی این کشور روسی است و یکی از 5 زبان دنیاست که بیشترین استفاده نمایندگان را دارد. زبان روسی به جای استفاده از حروف لاتین از الفبای سیریلیک استفاده می نمایند .

  • واقعیت هایی درباره مردم روسیه

روسیه 145/5 میلیون جمعیت دارد که 80 درصد آن ها در غرب روسیه و 2/3 در شهرها زندگی می نمایند. مسکو بتنهایی 12 میلیون جمعیت دارد و بزرگ ترین شهر روسیه می باشد در حالیکه سن پترزبورگ فقط 5 میلیون جمعیت دارد. در روسیه از هر 4 نفر 1 نفر بازنشسته می باشد و خانواده های روسیه معمولا 3 نفره هستند.

  • واقعیت هایی درباره آب و هوای روسیه

به علت وسعت روسیه این کشور دارای آب و هوای مختلفی است . این کشور آب و هوای قاره ای دارد و هر چه به طرف شرق این کشور رویم هوا سردتر می گردد. حداکثر دمای هوای مسکو و سن پترزبورگ در تابستان 32 درجه و کمترین دما در زمستان منفی 25 درجه سانتیگرد می باشد. منطقه ها جنوبی این کشور مثل سوچی با آب و هوای نیمه گرمسیری خود مقاصد محبوب گردشگری بشمار می آیند.

منبع: الی گشت
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1902

به "تور ارزان روسیه: واقعیت هایی که شما را به روسیه می کشاند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: واقعیت هایی که شما را به روسیه می کشاند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید