تور ارزان روسیه: پوتین وعده سفر به روسیه بدون ویزا را داد

به گزارش مجله مستانه، سفر به روسیه بدون ویزا

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، دیروز در طی مراسم اختتامیه جام جهانی 2018 گفت که هوادارانی که برای حضور در این بازی ها فن آی دی تهیه نموده بودند، می توانند در طول سال 2018 از روسیه ویزا رایگان دریافت نمایند. بنابراین سفر به روسیه بدون ویزا برای آن ها ممکن می گردد.

تور ارزان روسیه: پوتین وعده سفر به روسیه بدون ویزا را داد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

طرفداران خارجی که هم اکنون فن آی دی دارند، می توانند تا سرانجام سال جاری هرچند مرتبه که خواستند به صورت رایگان و بدون احتیاج به ویزا به روسیه سفر نمایند.

فن آی د هایی که اکنون طرفداران دارند، به آن ها اجازه ورود به کشور روسیه را می داد و ورود با این کشور تنها با همراه داشتن بلیت بازی ها ممکن نبود. این فن آی دی های صادر شده قرار بود در تاریخ 25 جولای منقضی شوند. بنابراین خبری که پوتین دیروز گفت، خبری خوش برای این دسته از افراد به شمار می رود.

اگر اطلاعی در خصوص فن آی یا همان کارت های هواداری ندارید، باید مختصراً بگوییم که این کارت ها تنها برای افرادی که بلیت یکی از بازی های جام جهانی را تهیه نموده بودند صادر می شد. تماشاگران بازی های جام جهانی بدون در دست داشتن فن آی دی نمی توانستند وارد ورزشگاه شوند، حتی اگر بلیت بازی را با خود داشتند. آن ها باید بعد از تهیه بلیت ها، نسبت به درخواست فن آی دی اقدام می کردند تا این کارت برای آن ها صادر گردد. با در دست داشتن فن آی دی، آن ها از مزایای دیگری هم بهره مند می شدند و ورود به ورزشگاه ها تنها کاربرد این کارت های هواداری نبود. افرادی که این کارت ها را داشتند دیگر احتیاجی به ویزا برای ورود به روسیه نداشتند و حمل و نقل آن ها در کل روسیه رایگان بود. یعنی هم حمل و نقل درون شهری (به جز تاکسی) رایگان در خدمت این مسافران بود و هم حمل و نقل بین شهری. البته حمل و نقل بین شهری فقط با قطار و آن هم بین شهرهایی که در آن ها بازی های جام جهانی برگذار می گردد قابل استفاده بود. افراد دارای فن آی دی بعلاوه از برخی امتیازهای گردشگری مثل شرکت در فستیوال ها و همایش ها هم برخوردار بودند و بدون احتیاج به پرداخت هزینه می توانستند در آن ها حضور پیدا نمایند.

جام جهانی 2018 روسیه دیروز با قهرمانی فرانسه به سرانجام رسید و پوتین گفت که طبعاً چیزی غیر از این هم نمی توانم بگویم، بنابراین من از تمامی میهمانان، گردشگران خارجی و طرفداران خارجی که در طی این مدت به روسیه آمده بودند تقدیر و تشکر می کنم.

برخی ها سعی داشتند که ما را بترسانند و بگویند که انگلیسی هایی که به روسیه می آیند ایجاد خشونت و نا امنی می نمایند. ولی تمام افراد رفتار قابل احترام و مناسبی از خود نشان دادند.

تمامی تماشاگران رفتار خوبی داشتند که این نشان دهنده کیفیت تماشاگران و طرفداران ورزشی است. آن ها نشان دادند که ورزش و فوتبال نه تنها می توانند منجر به تکفیک مردم، درگیری و خشونت نشوند، بلکه فوتبال می تواند آن ها را بر اساس ارزش های مشترکی که دارند متحد کند.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 اسفند 1400 بروزرسانی: 11 اسفند 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1853

به "تور ارزان روسیه: پوتین وعده سفر به روسیه بدون ویزا را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: پوتین وعده سفر به روسیه بدون ویزا را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید