پوستر مستند سینه ما رکس رونمایی شد

به گزارش مجله مستانه، تهران (پانا) - پوستر مستند سینه ما رکس به کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان با طرحی از حسین عناصری منتشر شد.

پوستر مستند سینه ما رکس رونمایی شد

به گزارش روابط عمومی موسسه هنروتجربه، همزمان با اکران مستند سینه ما رکس به کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان و تهیه کنندگی میترا مهتریان در سینماهای هنروتجربه، پوستر این اثر رونمایی شد.

طراحی پوستر این اثر که به قربانیان حادثه سینمارکس آبادان می پردازد، برعهده حسین عناصری بوده است.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: 28 مرداد 1357 ساعت ده شب آبادانِ گرم/ یکباره داغ شد/ گُر گرفت/ سوخت ـ سینمارکس اش با گوزنها بر پرده و بیش از 600جان بی خبر از پشتِ پرده.... روایت رسمى اما 377 تن هموطن بود. و چند تبعه کره و فیلیپین در کنارشان. شهر شد چهارصدهزار صاحب عزا، و بهت و اندوه به سرعت منتشر شد در همه جا.

عوامل سینه ما رکس عبارتند از نویسنده و کارگردان: میترا مهتریان و صادق دهقان، پژوهش: میترا مهتریان، تصویر: صادق دهقان، میترا مهتریان، افشین خسروآبادی و عماد سلمانیان، دستیار تصویر: میلاد جعفری، تدوین: صادق دهقان، صدابرداری: ایمان لطفیان و فرهاد عمویی تبریزی، صداگذاری: گیسو آزادروش، تصحیح رنگ: حمیدرضا فتوره چیان و برنا جمشیدی و تهیه کننده: میترا مهتریان با حمایت منطقه آزاد اروند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1857

به "پوستر مستند سینه ما رکس رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوستر مستند سینه ما رکس رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید