پیروانی: چه کسی گفته که بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار گردد؟!

به گزارش مجله مستانه، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به برگزاری ملاقات سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اهواز اعتراض کرد.

پیروانی: چه کسی گفته که بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار گردد؟!

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مسائل چمن استادیوم بهنام محمدی مسجدسلیمان، با تصمیم سازمان لیگ ملاقات سپاهان و نفت مسجدسلیمان در هفته دوم لیگ برتر در استادیوم شهدای فولاد اهواز برگزار گردید اما حالا مدیر تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به این موضوع معترض شده است.

افشین پیروانی درباره این موضوع ضمن اعتراض به مکان برگزاری بازی تیم های سپاهان و نفت مسجدسلیمان به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: عدالت حکم می نماید که شرایط همه تیم ها در بازی های مختلف در طول فصل یکسان باشد. من می خواهم بدانم چه کسی گفته که بازی این هفته سپاهان و نفت مسجدسلیمان باید در اهواز برگزار گردد؟

او ادامه داد: همه می دانند که بازی در خانه نفت مسجدسلیمان به لحاظ زمین این شهر و امکانات آنجا، یکی از سخت ترین بازی های هر تیم در فصل است. بنابراین این درست نیست که بازی این دو تیم امروز در فولاد آرنا انجام می شد.

پیروانی گفت: چطور است زمانی که ما پارسال قبل از فینال لیگ قهرمانان با نساجی بازی داشتیم، مجبور شدیم در زمینی 100 درصد غیراستاندارد که به هیچ وجه شایسته میزبانی یک بازی لیگ فزونی نبود بازی کنیم و به هر مسئولی گفتیم زمین بازی را عوض کنید، گفتند نمی گردد اما بازی امروز سپاهان و نفت مسجدسلیمان به راحتی به اهواز منتقل شد. اگر صرفا چمن زرد باشد علت مناسبی برای تغییر زمین نیست. الان چه کسی جوابگوی این تبعیض است؟

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این پوئنی است که به تیم های رقیب ما داده شده و مطمئن باشید که با این فرایند حق به حقدار نمی رسد. ما نگران این مسائل هستیم و در طول این چند فصل دیده ایم که برخی مواقع خیلی راحت حق پرسپولیس را خورده اند و در زمینه های مختلف اصول بازی جوانمردانه رعایت نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1747

به "پیروانی: چه کسی گفته که بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروانی: چه کسی گفته که بازی سپاهان و نفت مسجدسلیمان در اهواز برگزار گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید