پیروزی فاینورد با سوپرگل جهانبخش

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- فاینورد در بیست وششمین بازی فصل جاری اردویژه هلند امروز (یکشنبه) 3 بر یک برابر کمبور به پیروزی رسید.

پیروزی فاینورد با سوپرگل جهانبخش

به گزارش خبرنگاران، سینیسترا (24)، کوکسو (45) و علیرضا جهانبخش (49) زننده 3 گل فاینورد بودند. گل ملی پوش ایرانی به شکلی زیبا و دیدنی به ثمر رسید. جهانبخش در دقیقه 66 تعویض شد. فاینورد با 51 امتیاز پس از آژاکس 57 امتیاز در جدول رده بندی اردویژه هلند دوم است.

علیرضا جهانبخش در سال 2022 به شرایط خوب گذشته برگشته و نمایشی در ملاقاتهای باشگاهی و ملی داشته که نقش او در بردهای فاینورد و تیم ملی ایران را مشهود نموده است؛ امروز هم این بازیکن یک گل تماشایی در ملاقات مقابل کامبور به ثمر رساند و در پیروزی تیمش موثر بود. تیم فوتبال فاینورد در چارچوب ملاقاتهای هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند، از ساعت 17 امروز در استادیوم دِ کویپ به مصاف کامبور رده نُهمی رفت که علیرضا جهانبخش نیز برای ششمین مسابقه متوالی در ترکیب ابتدایی تیمش حضور داشت و در خط حمله بازی می کرد.

فاینورد پس از اینکه در 45 دقیقه ابتدایی ملاقات مقابل کامبور دو گل زیبا به ثمر رساند و البته یک گل دریافت کرد و با فزونی به رختکن رفت، در نیمه دوم هم نمایش هجومی اش را ادامه داد و توانست با شوت استثنایی ستاره ایرانی اش به گل سوم دست پیدا کند. علیرضا جهانبخش که در دو مسابقه از سه هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند پیروز به گلزنی مقابل نایمخن و اسپارتا روتردام شده بود، امروز هم با یک شوت مهار نشدنی، توانایی های خود را مقابل هوادارانی که در استادیوم دِ کویپ بودند، به رخ کشید و یک شادی جالب توجه در برابر جایگاه آنها انجام داد.

ستاره ایرانی فاینورد با نمایش عضله های پای چپ خود در مقابل جایگاه تماشاگران، علت قدرتمند بودن شوت خود با پای غیرتخصصی را به این شکل نشان داد. لوئیز سینسترا که در نیمه اول یک گل تماشایی برای فاینورد به ثمر رسانده بود، در دقیقه 49 با انتقال توپ به سمت چپ زمین، علیرضا جهانبخش را صاحب فرصت کرد که کنترل این بازیکن با سینه و حرکت پا به توپ او تا پشت محوطه جریمه، یک موقعیت ایده آل برای جهانبخش به وجود آورد تا او گلزنی کند.

جهانبخش پس از پیشروی تا پشت محوطه جریمه کامبور و در حالی که مدافعان حریف انتظار شوت زنی او با پای غیر تخصصی را نداشتند، با شوت روی پای چپ محکم و تماشایی، توپ را به کنج دروازه فرستاد که توپ پس از دو بار اصابت به زیر طاق تبدیل به گل شد. تیم فاینورد که در سه ملاقات اخیرش در لیگ اردیویسه هلند سه برد پیاپی به دست آورده بود، امروز هم در تقابل با کامبور به فزونی 3 بر یک دست یافت تا 51 امتیازی گردد و با دو امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به آژاکس، موقتا به رده دوم جدول صعود کند.

علیرضا جهانبخش امروز در تقابل با کامبور بیست و یکمین بازی خود در فصل جاری لیگ اردیویسه هلند را انجام داد و پیروز شد چهارمین گل اش در این رقابت ها را به زیبایی به ثمر رساند. جهانبخش پس از اینکه توپ وارد دروازه شد، شگفت زده بود و به این شکل خود را به گوشه زمین رساند تا خوشحالی کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1904

به "پیروزی فاینورد با سوپرگل جهانبخش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی فاینورد با سوپرگل جهانبخش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید