چند نکته کاربردی برای پیدا کردن شغل در کانادا

به گزارش مجله مستانه، اگر شما تصمیم به مهاجرت به کانادا دارید و به دنبال لیست مشاغل پرطرفدار در کانادا هستید تا بتوانید در کانادا کار پیدا کنید و یا اینکه بدانید در چه رشته ای باید ادامه تحصیل بدهید همراه ما باشید تا مشاغل کانادا و راه های دسترسی به پرطرفدارترین مشاغل کانادا را به شما بگوییم و شما را برای داشتن بهتریین شغل کمک کنیم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

چند نکته کاربردی برای پیدا کردن شغل در کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

پیدا کردن شغل در کانادا

اگر شما یک دانشجوی کانادایی هستید و یا قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارید و از الان آینده نگری می کنید و به لیست مشاغل کانادا احتیاج دارید ما به شما یاری خواهیم کرد. برای داشتن یک شغل خوب در کانادا در حالی که شما در حال تحصیل هستید ابتدا باید از چندین ماه قبل از فارغ التحصیلی دست به کار شوید و یک رزومه خوب برای خودتان تهیه کنید. تهیه رزومه مناسب به گونه ای که بتواند نظر کارفرمایان بزرگ را به خود جلب نماید کار بسیار پیچیده ای است بسیاری از شرکت ها مراحل اولیه انتخاب کاندیداهای خود را به وسیله ربات های کامپیوتری انجام میدهند و این ربات ها صرفا به کلمات کلیدی خاصی حساس هستند چنانچه شما نتوانید کلمات کلیدی صحیح در خصوص کار مشخصی که برای آن اپلای کرده اید در رزومه خود وارد کنید به صورت اتوماتیک توسط سیستم حذف خواهید شد بنابراین سعی کنید در خصوص هر پست شغلی کلمات مرتبط و کلیدی را پیدا وکرده و در رزومه خود بگنجانیدتوجه داشته باشید که این رزومه باید در قالب رزومه های استاندارد کانادایی باشد و شما باید حقایق را در آن بنویسید:) البته همه حقایق را ننویسید فقط حقایق مرتبط پروژه هایی را که در آن ها شرکت داشته اید و همچنین نمره هایی را که با شغل درخواستی شما ارتباط دارند از جمله مواردی هستند که باید در رزومه تان بنویسید.

چگونه در میان مشاغل کانادا کاری برای خود پیدا کنیم؟

در حالی که شما به لیست مشاغل کانادا احتیاج دارید باید بدانید که از چه راه هایی و به چه روش هایی می توانید برای خود در مشاغل کانادا جایی پبدا کنید. یکی از راه های پیدا کردن کار در کانادا ارسال درخواست به دانشگاهی است که در آن تحصیل خود را به سرانجام رسانده اید. یک راه دیگر ایجاد یک حساب در لینکدین است و شما پس از تشکیل یک حساب کاربری در این سایت و ارائه مشخصات شغلی و فردی خود می توانید به صفحه مشاغل مراجعه نمایید و هر کاری را که مناسب دیدید درخواست خود را برای آن کار ارسال کنید. معمولاً آنالیز رزومه شما توسط شرکت ها 2 الی 3 هفته زمان می برد. همچنین می توانید شماره بیمه اجتماعی دریافت کنید تا راحت تر بتوانید کار مورد احتیاج خودتان را پیدا کنید.بلیت ارزان تهران-تورنتو

چگونگی دسترسی به لیست مشاغل کانادا

شما برای پیدا کردن لیست مشاغل مورد احتیاج کانادا می توانید به سایت کاریابی مثل .jobsearch ، indeed.ca و jobboom معروف به بانک کار مراجعه کنید و اطلاعات لازم درباره هر کار پیدا نمایید و کار مورد احتیاج خود را از میان مشاغل کانادا انتخاب کنید. یکی دیگر از راه های دسترسی به مشاغل در کانادا تماس دریافت با سازمان مهاجرین در کانادا است. این سازمان کلاس هایی را در رابطه با آموزش کاریابی در کانادا و همین طور نوشتن رزومه در کانادا برگزار می نماید که می تواند برای شما بسیار مفید باشد. در کانادا وب سایت های استانی هم وجود دارند که شما می توانید به یاری آن ها به لیست مشاغل کانادا که در آن استان مورد احتیاج شما است مراجعه کنید. یکی دیگر از سایت هایی که در زمینه کاریابی در کانادا وجود دارد www.canadastop100.com/ می باشد که اگر شما به این سایت مراجعه کنید اطلاعات لازم درباره مشاغل کانادا را به دست خواهید آورد.

در نهایت شما می توانید به سایت های شرکت های موجود در کانادا مراجعه کنید و احتیاجمندی آن ها به مشاغل را مورد آنالیز قرار دهید و اگر شغلی در آن ها بود که مورد احتیاج شما بود می توانید با آن ها تماس بگیرید. اگر تمامی این راه ها را امتحان کردید و فایده ای نداشت به آژانس های کاریابی در کانادا مراجعه کنید تا شاید کاری را متناسب با مهارت های شما پیدا نمایند و لیستی از مشاغل کانادا که مناسب شما است را به شما ارائه بدهند. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 665

به "چند نکته کاربردی برای پیدا کردن شغل در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چند نکته کاربردی برای پیدا کردن شغل در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید