چگونه در iOS 13 نرخ مصرف داده تلفن همراه را کاهش دهیم؟

به گزارش مجله مستانه، iOS 13 از ویژگی های جدیدی برخوردار است که استفاده از آنها می توان نرخ استفاده از داده های تلفن همراه را در آیفون کاهش داد. این موضوع را می توان به راحتی از طریق گزینه ای فعال کرد.

چگونه در iOS 13 نرخ مصرف داده تلفن همراه را کاهش دهیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، با استفاده از حالت Low Data Mode درآیفون می توانید به راحتی وضعیت مصرف داده های خود را کنترل کنید.

Low Data Mode یک ویژگی جدید در iOS 13 است که داده های برنامه های شما در پس زمینه را محدود می کند. این می تواند باعث کاهش استفاده از داده شود و اتصال شبکه شما نیز سریعتر شود.درواقع با کمک این تکنیک می توانید حالت ضعیف داده را برای داده های سلولی یا شبکه های خاص Wi-Fi در برنامه تنظیمات فعال کنید.

هنگامی که حالت Low Data Mode را روشن می کنید، ممکن است آیفون شما انجام برخی از فعالیتهای مشترک مانند پشتیبان گیری از عکسها در آی کلود و نصب به روزرسانی های اتوماتیک را متوقف کند. با این وجود ویژگی مذکور می تواند حجم قابل توجهی از داده را ذخیره کند ولی معمولاً بر تجربه روزانه آیفون شما تأثیر نمی گذارد ، بنابراین احتمالاً متوجه تفاوت های زیادی نخواهید شد.

آیفون شما همچنین با بهینه سازی شرایط برای کاهش پهنای باند، کیفیت موسیقی و پخش فیلم را پایین می آورد. علاوه بر این ، iOS از استفاده برنامه ها برای سایر کارهای روزمره پیش زمینه جلوگیری می کند. بنابراین می توانید حالت داده کم را برای داده های سلولی و شبکه های خاص Wi-Fi فعال کنید. این کار راحت است به خصوص اگر شما از یک شبکه Wi-Fi استفاده کنید که میزان داده هایی را که می توانید استفاده کنید محدود کنید یا کاهش دهید.

نحوه فعال کردن حالت داده کم برای داده های سلولی

-برنامه تنظیمات را شروع کنید

- روی Cellular ضربه بزنید

- روی Cellular Data Options ضربه بزنید

-با کشیدن دکمه به سمت راست ، حالت Low Data Mode را روشن کنید

Low Data Mode از استفاده برخی از داده ها در پس زمینه از برنامه ها جلوگیری می کند.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 324

به "چگونه در iOS 13 نرخ مصرف داده تلفن همراه را کاهش دهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه در iOS 13 نرخ مصرف داده تلفن همراه را کاهش دهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید