‪باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان‬

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/کرمان ‪معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان از باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان در پی بارندگی های اخیر در این منطقه خبر داد. ‬

‪باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان‬

‪احسان شاهرخی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به بارندگی ها در جنوب استان کرمان گفت: تا این لحظه بارندگی ها مشکل خاصی برای راه های جنوب استان کرمان به وجود نیاورده است و تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان هم اکنون باز هستند ‬.

وی با بیان این مطلب که براساس اعلام سازمان هواشناسی بارندگی ها تا روز شنبه در استان ادامه خواهد داشت، مطرح نمود: این سامانه بارشی از سمت غرب استان هرمزگان وارد استان کرمان شده است و پیش بینی می شود که شهرستان فاریاب بخشی از شهرستان های کهنوج، عنبرآباد، جیرفت و تا اسفندقه و ساردوئیه از این سامان متاثر حواهند شد.

‪معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه اوج فعالیت های بارندگی های این سامانه امروز و فردا است، بیان کرد: راهداری جنوب استان پس از سیل سوم فروردین ماه تاکنوو بالغ بر 100 دستگاه پل تعمیر و بازسازی کرده و بسیاری از سیل بندها تعمیر و خیلی از جاده های روستایی که مسدود شده بودند را بازگشایی کردیم اما پل هایی که کامل تحریب شده اند نیاز به تامین اعتبار دارند و منتظر تصمیم دولت برای تامین اعتبار هستیم‬.

‪وی خطاب به مردم گفت: اگر مشکل و نقصی در سطح جاده ها مشاهده کردند با شماره 141 تماس حاصل کنند تا در اسرع وقت آن مشکل را برطرف کنیم و به دلیل بارندگی ها و لغزندگی جاده ها رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند ضمن اینکه در مناطق سردسیر شعاع دید به 3 یا 4 متر به دلیل مه گرفتگی در برخی از ساعات روز خواهد رسید لذا با دقت بیشتری رانندگی کنند‬.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 843

به "‪باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان‬" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "‪باز بودن تمامی محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان‬"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید