343 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه اعمال قانون

به گزارش مجله مستانه، سردار حاجیان گفت: بیش از 343 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه اعمال قانون شدند که بیش از 53 هزار مورد در مناطق قرمز و 35 هزار مورد در مناطق نارنجی اعمال قانون صورت گرفت.

343 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه اعمال قانون

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار مهدی حاجیان سخنگوی ناجا در نشست خبری که امروز برگزار شد، اظهار کرد: در طول این مدت حدود 715 هزار بازدید از اصناف و اتحادیه ها در سطح کشور انجام و بیش از 336 هزار تذکر ارائه شد.

وی افزود: همچنین 463 هزار صورت جلسه داشتیم، اما در طول مدت اعمال محدودیت ها باید از تمام واحد ها صنفی تشکر کنیم که حدود 90 درصد همراهی کردند.

سخنگوی ناجا شرح داد: در موضوعات احتکار و گرانفروشی، پلیس های ما اعم از امنیت اقتصادی، تخصصی، پیشگیری، اماکن و تمامی واحد ها حضور پیدا کردند، همچنین ما اعمال قانون جدی در مقابل محتکران داشتیم.

سردار حاجیان افزود: بیش از 143 هزار باب مرکز پخش کالا های بهداشتی، انبار و داروخانه هایی که مرتکب گرانفروشی و احتکار شده بودند را مورد رصد و پایش قرار دادیم.

وی یادآور شد: به 8 هزار و 254 مرکز متخلف با هماهنگی مقام های قضائی تذکر داده شد و برخی از این مراکز هم پلمب شدند.

سخنگوی ناجا گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در کشور، نیروی انتظامی در تمامی ابعاد با جدیت ورود کرد که بیش از 17میلیون عدد ماسک، بیش از 172 میلیون دستکش و بیش از 50 میلیون کالا های بهداشتی کشف شد و افرادی که مرتکب جرم شده بودند هم شناسایی شدند.

سردار حاجیان بیان نمود: هزار و 915 فقره پرونده قضایی توسط پلیس تشکیل شد و افراد هم دستگیر شدند.

وی گفت: در بحث فضای مجازی هم نیروی انتظامی با جدیت ورود پیدا کرد، افرادی سودجویی بودند که قصد داشتند به همگان اعلام کنند که کادر درمان ما توانایی لازم را ندارد و کارشان القای ناامیدی بود که این افراد شناسایی شدند.

سردار حاجیان تاکید کرد: در زمان اعمال محدودیت ها و فاصله گذاری های اجتماعی ما بیش از 146 هزار نیرو در بیش از 2 هزار نقطه از سراسر کشور مستقر کردیم، همچنین در این ماموریت بیش از 1 میلیون و 480 هزار تذکر شفاهی به رانندگان داده شد و بیش از 578 هزار خودرو هم به محل سکونت خود عودت داده شدند.

وی ادامه داد: بیش از 343 هزار خودرو در بحث طرح محدودیت شبانه اعمال قانون شدند البته بیش از 53 هزار مورد در مناطق قرمز و 35 هزار مورد در مناطق نارنجی اعمال قانون صورت گرفت.

سخنگو ناجا بیان نمود. خوشبختانه در این مدت 35 درصد کاهش تردد داشتیم وقبل آن هم، با کاهش در فوتی ها و کاهش در تصادفات روبرو بودیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1238

به "343 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه اعمال قانون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "343 هزار خودرو در طرح محدودیت شبانه اعمال قانون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید