50 درصد فراوری فاکسکان در چین از سر گرفته می گردد

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت تایوانی فاکسکان که محصولات اپل از جمله آیفون و آی پد را می سازد، امیدوار است تا 50 درصد فعالیت های تولیدی خود را در سرانجام ماه فوریه (10 اسفند) در چین از سر گیرد.

50 درصد فراوری فاکسکان در چین از سر گرفته می گردد

با هزینه سفر به چین سال 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

این در حالی است که اپل و شرکت های بزرگ دیگر که به دلیل شیوع ویروس کرونا کارخانه های خود را تعطیل نموده بودند، اکنون فعالیت خود را از سرگرفته اند.

هرچند بازگشایی تاسیسات فاکسکان در چین پس از تعطیلات سال نو در این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به تاخیر افتاد، اما روز دوشنبه یکی از کارخانه های شرکت در چین فعالیت خود را از سر گرفت.

اکنون به گفته منبعی مطلع مدیر این شرکت امیدوار است تا خاتمه فوریه 50 درصد و تا خاتمه ماه مارس 80 درصد فعالیت تولیدی خود در چین را از سرگیرند.

منبع مطلع در این باره به رویترز می گوید: در نتیجه تعطیلی ها بارگیری محموله ها تحت تاثیر قرار می گیرد اما به سختی می توان رقم دقیق محموله های به تاخیر افتاده را تعیین کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 597

به "50 درصد فراوری فاکسکان در چین از سر گرفته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 درصد فراوری فاکسکان در چین از سر گرفته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید