شروع فراوری قرص های فشار خون بالا و درمان سنگ صفراوی

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- فراوری قرص ایندالکس پیوسته رهش یک و نیم میلی گرم و کپسول ارسوپارس 300 میلی گرم در شرکت پارس دارو شروع شد.

شروع فراوری قرص های فشار خون بالا و درمان سنگ صفراوی

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پارس دارو، قرص ایندالکس (اینداپامید) پیوسته رهش یک و نیم میلی گرم و کپسول ارسوپارس (ارسودوکسی کولیک اسید) 300 میلی گرم به سبد محصولات دارویی فراوریی شرکت پارس دارو اضافه شدند.

قرص اینداپامید پیوسته رهش یک و نیم میلی گرم با نام تجاری ایندالکس در درمان فشار خون بالا و کپسول ارسودوکسی کولیک اسید 300 میلی گرم با نام تجاری ارسوپارس در زمینه پیشگیری و درمان سنگ های صفراوی کاربرد دارند.

فراوری این دو محصول نو شرکت پارس دارو در ماه آبان شروع شد و به زودی به بازار دارویی کشور عرضه خواهد شد.

قرص ایندالکس در درمان فشار خون بالا کاربرد دارد. پیش بینی می گردد با فراوری تجاری این محصول در پارس دارو حدود 10 درصد احتیاج بازار این دارو را این شرکت داروسازی تأمین کند.

کپسول ارسوپارس نیز در زمینه پیشگیری و درمان سنگ های صفراوی کاربرد دارند و طبق برنامه ریزی اجرا شده، پیش بینی می گردد فراوری این محصول در پارس دارو 10 درصد احتیاج بازار را تأمین کند.

طی یک دهه گذشته فرآیند فرمولاسیون بیش از 50 محصول نو در واحد تحقیق و توسعه شرکت پارس دارو انجام و فراوری شده و تا سرانجام سال 5 محصول نو دیگر در این شرکت فراوری خواهد شد که از این تعداد 2 محصول برای اولین بار در کشور فراوری می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 دی 1400 بروزرسانی: 11 دی 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1789

به "شروع فراوری قرص های فشار خون بالا و درمان سنگ صفراوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فراوری قرص های فشار خون بالا و درمان سنگ صفراوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید