تور قطر ارزان: شروع فروش بلیت های جام جهانی 2022 قطر

به گزارش مجله مستانه، خبرگزاری خبرنگاران- بلیت های فینال جام جهانی 2022 قطر 1600 دلار است.

تور قطر ارزان: شروع فروش بلیت های جام جهانی 2022 قطر

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از سی ان ان، تا حدود 10 ماه دیگر، برترین بازیکنان فوتبال دنیا برای جام دنیای به قطر می فرایند و بلیت های مسابقات اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است.

قیمت ها بسته به بازی و جایگاه های انتخابی فرق دارد. بهای بلیت های مسابقه فینال از 604 دلار تا 1600 دلار متغیر است.

این بها ممکن است سرسام آور باشد اما، در مقام مقایسه، بعضی از بلیت های رسمی برای مسابقات سوپر بول سال جاری از 5 هزار و 950 دلار آغاز می شوند.

فاطمه سامورا، دبیرکل فیفا در این خصوص گفت: این یک جام دنیای فوتبال برای قطر، منطقه و دنیا است و محصولاتی که امروز عرضه شده اند، منعکس نماینده هدف فیفا برای ارائه این بازی زیبا برای بیشترین تعداد طرفداران در سراسر دنیا هستند.

ساکنان قطر از بلیت های یارانه ای بهره خواهند برد، با قیمت هایی که از کمتر از 11 دلار برای جایگاه های انحصاری رده 4 آغاز می گردد تا ورزشگاه ها را برای مسابقات پر نمایند. بعلاوه بلیط های مقرون به صرفه تری برای افراد دارای معلولیت در دسترس خواهد بود. طرفداران بعلاوه می توانند بسته هایی را خریداری نمایند تا تیم منتخب خود را در طول تورنمنت دنبال نمایند و بعلاوه قادر خواهند بود بلیت های متعددی را برای بازی های مختلف در همان ورزشگاه خریداری نمایند.

فیفا اعلام نموده است که بازدیدنمایندگان باید توصیه های سفر مقامات قطری را بپذیرند و آخرین اقدامات مربوط به کووید-19 پیش از آغاز مسابقات اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1851

به "تور قطر ارزان: شروع فروش بلیت های جام جهانی 2022 قطر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر ارزان: شروع فروش بلیت های جام جهانی 2022 قطر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید