ابتلای 39 دانش آموز لرستان به کرونا ، مسئولان: این موضوع ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد

به گزارش مجله مستانه، 39 دانش آموز لرستانی که از اهالی شهرستان سلسله بودند به ویروس کرونا مبتلا شدند؛ اما معاونت تربیت بدنی آموزش و پرورش لرستان اعلام نموده که این مسئله ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد.

ابتلای 39 دانش آموز لرستان به کرونا ، مسئولان: این موضوع ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات اقامت تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، از روز گذشته، 22 شهریورماه خبری مبنی بر ابتلای 39 دانش آموز لرستانی به ویروس کرونا در رسانه ها منتشر شده است.

گفته شده که این 39 دانش آموز از اهالی شهرستان سلسله بودند و به دلیل حضور در مدارس به کرونا مبتلا شدند.

این در حالی است که فرید بهرامی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با رد ابتلای این دانش آموزان در مدارس سلسله، می گوید: هیچ گونه ارتباطی بین ابتلای دانش آموزان اعلام شده مبتلا به کرونا با بازگشایی مدارس وجود ندارد.

بهرامی می افزاید: یک هفته بیشتر از بازگشایی مدارس نمی گذرد و در شهرستان سلسله نیز بازگشایی مدارس و آموزش حضوری به دانش آموزان از هفته گذشته به دلیل اعلام شرایط قرمز در این شهرستان در کمتر از 10 درصد مدارس و آن هم به شکل حضور اختیاری دانش آموزان و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان اظهار می نماید: در بحث نتایج اعلامی آزمایش تشخیص کرونا مورخ 21 و 22 شهریور از سوی شبکه بهداشت شهرستان سلسله در مورد مثبت بودن ابتلا 18 دانش آموز، پس از آنالیز ها و پیگیری های انجام گرفته به وسیله مدیران مدارس تعیین شد که تنها یک نفر از دانش آموزان و آن هم در یکشنبه گذشته صرفا جهت تحویل کتاب به مدرسه مراجعه نموده و نتیجه مثبت ابتلای 21 دانش آموز دیگر به ویروس کرونا نیز قبل از بازگشایی مدارس به آنان اعلام شده است.

وی یادآور شد: انتظار می رود رسانه ها در انتشار چنین اخباری، صحت و دقت در خبر را فدای سرعت ننموده تا خدای ننموده خللی به حفظ آرامش روانی جامعه ایجاد نگردد.

با این حال، همچنان در فضای مجازی روی این موضوع که ابتلای این دانش آموزان به کرونا بی ارتباط با بازگشایی مدارس نیست، تاکید می گردد و این دوگانگی در اطلاع رسانی موجب نگرانی خانواده ها از ابتلای فرزندانشان به این ویروس شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 آبان 1399 بروزرسانی: 7 آبان 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1091

به "ابتلای 39 دانش آموز لرستان به کرونا ، مسئولان: این موضوع ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای 39 دانش آموز لرستان به کرونا ، مسئولان: این موضوع ارتباطی با بازگشایی مدارس ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید