تور ارزان روسیه: ادعای بایدن: چین و روسیه می دانند ما قوی ترین نیروی نظامی تاریخ هستیم

به گزارش مجله مستانه، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد آمریکا قوی ترین نیروی نظامی تاریخ محسوب می گردد.

تور ارزان روسیه: ادعای بایدن: چین و روسیه می دانند ما قوی ترین نیروی نظامی تاریخ هستیم

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آر تی، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در سخنانی مدعی شد که چین و روسیه فزونی نظامی بر آمریکا ندارند؛ چرا که آمریکا فزونین نیروی نظامی در تاریخ جهان محسوب می گردد.

بایدن در دیداری با رأی دهندگان در بالتیمور که از سوی شبکه سی ان ان برگزار شده بود، گفت: چین، روسیه و بقیه جهان می دانند که ما قوی ترین ارتش تاریخ جهان را داریم؛ بنابراین لازم نیست نگران شوید که آیا آن ها قوی تر خواهند شد یا خیر.

بایدن ادامه ادعا های خود گفت:، اما ما باید از این مسأله نگران شویم آیا آن ها در فعالیت هایی درگیر خواهند شد که آنان را در موضعی قرار دهد که دچار اشتباهی فاحش شوند یا خیر.

بایدن در ادامه اظهار داشت در پی جنگ سرد با چین نیست؛ اما آمریکا از اصول خود در روابط با پکن کوتاه نخواهد آمد.

او گفت: من وقت زیادی را با شی جین پینگ گذراندم و بیش از هر رهبر دیگر جهانی با او صحبت کردم. برای این می شنوید که گفته می گردد بایدن در پی جنگ سرد جدیدی با چین است. من در پی جنگ سرد با چین نیستم، می خواهم چین متوجه گردد ما عقب نشینی نمی کنیم و نظرات مان را تغییر نمی دهیم.

اظهارات وی در خصوص قدرت برتر بودن آمریکا در حالی بیان می گردد که رسانه های خبری اعلام نموده اند او در سخنانی نیز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص واکنش واشنگتن در صورت حمله احتمالی چین به تایوان گفته است: آمریکا تایوان را بخشی از خاک خود می داند و در صورت بروز هر گونه حمله احتمالی از این جزیره دفاع خواهد نمود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1734

به "تور ارزان روسیه: ادعای بایدن: چین و روسیه می دانند ما قوی ترین نیروی نظامی تاریخ هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان روسیه: ادعای بایدن: چین و روسیه می دانند ما قوی ترین نیروی نظامی تاریخ هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید