استعدادهای برتر خراسان رضوی در شطرنج شناسایی خواهند شد

به گزارش مجله مستانه، رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: برای اولین بار طرح ویژه استعدادیابی شطرنج در سطح خراسان رضوی انجام می گردد و استعدادهای برتر شناسایی خواهند شد.

استعدادهای برتر خراسان رضوی در شطرنج شناسایی خواهند شد

به گزارش خبرنگار از ، رضا پاشانجاتی رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی گفت: برای اولین بار طرح استعدادیابی شطرنج را شروع کردیم و اولین مرحله انتخابی این طرح در 11 رده سنی، از رده سنی 6 تا بالای 65 سال در بخش آقایان، پسران، دختران و بانوان انجام شدند.

او اضافه نمود: این طرح که به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است، فرصت خوبی برای شناسایی استعداد های برتر محسوب می گردد و کمیته استعدادیابی هیئت شطرنج خراسان رضوی در قالب این طرح کاملا به نفرات مستعد استان اشراف کامل خواهد داشت.

رئیس هیئت شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: نکته مهم اینجاست که ما علاوه بر شناخت استعداد های برتر، آن ها را در بستر آموزش رایگان هفته ای که به صورت آنلاین برگزار خواهد شد قرار می دهیم و بعلاوه هر ماه نفرات منتخب مورد ارزیابی و امتیاز دهی قرار می گیرند.

پاشانجاتی اعلام کرد: فرایند استعدادیابی هر ماه انجام خواهد شد و نفرات جدیدی میتوانند به این طرح اضافه شوند.

او توضیح داد: نفرات منتخب نهایی در این طرح مورد حمایت هیئت قرار می گیرند و به مسابقات خارج از استان و لیگ های کشوری اعزام خواهند شد. با اجرای این طرح شاهد رشد شطرنج استان خواهیم بود.

/ع. ح

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1687

به "استعدادهای برتر خراسان رضوی در شطرنج شناسایی خواهند شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "استعدادهای برتر خراسان رضوی در شطرنج شناسایی خواهند شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعدادهای برتر خراسان رضوی در شطرنج شناسایی خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید