افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها

به گزارش مجله مستانه، مدیر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: صندوق نوآوری 70 درصد هزینه مشاوره و اخذ استانداردها، مجوزهای ملی و بین المللی و خدمات آزمایشگاهی را برای شرکت های دانش بنیان به طور بلاعوض پرداخت می نماید.

افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها

به گزارش خبرنگاران، دکتر مرضیه شاوردی با بیان این مطلب اضافه کرد: با هدف تشویق به تجاری سازی دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و ورود پیروز آن ها به بازارهای داخلی و خارجی، صندوق نوآوری و شکوفایی 7 بسته حمایتی را برای این شرکت ها تعریف نموده است.

وی این بسته های حمایتی را شامل مشاوره و اخذ استانداردهای سیستم های مدیریتی تا سقف 60 میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردهای سیستم های مدیریتی تا سقف 30 میلیون تومان، مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزهای بین المللی تا سقف 200 میلیون تومان، مشاوره و تمدید استانداردها و مجوزهای بین المللی تا سقف 100 میلیون تومان، مشاوره و اخذ تاییدیه های ملی تا سقف 60 میلیون تومان، مشاوره و تمدید تاییدیه های ملی تا سقف 30 میلیون تومان و خدمات آزمایشگاهی تا سقف 300 میلیون تومان دانست.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقه مندان می توانند برای ثبت درخواست به سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir بخش توانمندسازی و یاری مشاوره و اخذ استانداردها و مجوزها مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1612

به "افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سقف حمایت سالانه از دانش بنیان ها برای خدمت مشاوره و اخذ استانداردها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید