این پورشه را قطعا ندیده اید!، همکاری پورشه و دوکاتی، به خلق این کانسپت انجامید، عکس

به گزارش مجله مستانه، پورشه در طی سال های مختلف، محصولات و کانسپت هایی را معرفی نموده که هیچگاه به خط فراوری نرسیدند.یکی از این کانسپت ها، پورشه 904 Living Legend نام دارد که با همکاری دوکاتی و فولکس واگن ساخته شد.

این پورشه را قطعا ندیده اید!، همکاری پورشه و دوکاتی، به خلق این کانسپت انجامید، عکس

امیرمسعود عابدین: یکی از عجیب ترین محصولات فولکس واگن، خودروی XL1 بود که ظاهر خاص و منحصر به فردی داشت.قصد فولکس واگن از فراوری XL1، این بود که خودرویی بسیار کم مصرف بسازد، که در نهایت منجر به فراوری خودرویی لیمیتد ادیشن به نام XL1 در سال 2014 شد.

قبل از اینکه فولکس واگن از این مدل رونمایی کند، توجه پورشه به سمت شاسی فیبرکربنی XL1 جلب شد.پورشه هم به این فکر فرو رفت که خودرویی اسپرت و جمع و جور و بعلاوه کم مصرف بسازد.بنابراین دست به کار شد و آغاز به طراحی و فراوری 904 Living Legend کرد.

سر انجام پورشه از این کانسپت در سال 2013 رونمایی کرد.این کانسپت در واقع یادبودی برای پورشه 904 دهه 1960 بود.

سبک طراحی این کانسپت، نشان دهنده آینده پورشه که در واقع اکنون شاهد آن هستیم، بود.چراغ های جلو ترکیبی از شکل های دایره و مربع بود و دقیقا شبیه چیزی است که امروزه در باکستر و پانامرا می بینیم.طراحی کلاسیک گلگیرها و شکل مدرن بدنه، ترکیبی زیبا را پدید آورده بودند.

بیشتر بدانید:

در نمای عقب، شاهد استفاده از چراغ متصل بودیم که اکنون در 911 دیده می گردد.قلب تپنده این کانسپت، پیشرانه یک موتور سیکلت V2 دور بالا بود! پیشرانه 1.2 لیتری دوکاتی 1199 سوپرلگرا، در میانه این خودرو قرار گرفته است.این کوپه زیبای موتور وسط می توانست در سال 2017 با آلپاین A110 رقابت جذابی را ایجاد کند، اما متاسفانه هیچگاه پایش به خط فراوری باز نشد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 9 مرداد 1402 بروزرسانی: 9 مرداد 1402 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2152

به "این پورشه را قطعا ندیده اید!، همکاری پورشه و دوکاتی، به خلق این کانسپت انجامید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این پورشه را قطعا ندیده اید!، همکاری پورشه و دوکاتی، به خلق این کانسپت انجامید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید