این 5 علامت را برای سلامتی خود جدی بگیرید!

به گزارش مجله مستانه، وقتی شما به سلامت بدن بی توجه باشید بدن خود علامت هایی برای هشدار دادن به شما از خود بروز می دهد، نشانه هایی که باید شما را نگران کند.

این 5 علامت را برای سلامتی خود جدی بگیرید!

همه ما امیدواریم زندگی امروز ما بهتر از دیروز باشد اما اگر جسم بیمار و ناسالمی داشته باشیم چه می گردد؟ خوب روشن است که هیچ هدفی درست به پایان نخواهد رسید چرا که سلامت بدن لازمه داشتن نیروی اولیه برای فعالیت جسمی و ذهنی است. وقتی بدن آغاز به بروز نشانه هایی کند باید هوشیار باشیم و به آن توجه و سبک زندگی را تغییر دهیم. 5 علامت خطر در خصوص سلامتی را در این مطلب از مجله اینترنتی دلتا بخوانید.

خستگی های مزمن

اگر بیشتر اوقات خسته هستید و یا انرژی کافی برای انجام کارها را ندارید بدنتان می خواهد چیزی به شما بگوید، رژیم غذایی ناسالم خود یکی از علل خستگی مزمن است. غذاهایی که کربوهیدرات پایین دارند انرژی مورد احتیاج بدن را تامین نمی نماید و بعلاوه می تواند نشانه قند خون پایین باشد.

دمای پایین بدن

همانطور که بیشتر مردم می دانند دمای سالم بدن حدود 9708 است وبالای 9904 تب را نشان می دهد اما پایین تر9708 درجه دمای بدن نشان دهنده کمبود انرژی است و بعلاوه دمای پایین این نشانه عملکرد پایین متابولیک و تیروئید است، فاکتوری که محل رشد ویروس ها و عفونت ها را فراهم می نماید و باعث مرگ تدریجی سلول ها می گردد بنابراین اگر دمای بدن یک یا دو درجه پایین تر از حد نرمال باشد به پزشک مراجعه کنید تا تیروئید و متابولیسم بدن شما را آنالیز کند.

بی خوابی و کیفیت پایین خواب

آیا در خوابیدن مسئله ای دارید؟ شاید برای شما هم پیش آمده که به رختخواب می روید علی رغم اینکه خسته هستید و مدت زمان زیادی را به سقف زل می زنید اما خوابتان نمیبرد، این نشانه بی خوابی و نداشتن انرژی ضروری است، در این شرایط بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

مسائل گوارشی

تابه حال در خصوص روند هضم غذا فکر نموده اید؟ چگونه بدن غذاها را هضم می نماید؟ اگر همواره احساس نفخ دارید یا غذایی که می خورید را با حالت تهوع بیرون می ریزد مشکل گوارشی دارید یا غذای که میخورید با معده شما سازگار نیست.

ناتوانی در کاهش وزن

اگر معمولاً وزنتان نوسان دارد و پایین آوردن وزن برای تان سخت است بدنتان سعی دارد چیزی به شما بگوید بنابراین باید تغذیه تان را آنالیز و به پزشک مراجعه کنید.

پیشنهاد مطالعه: مطلب عوارض مصرف زیاد روغن زیتون را جدی بگیرید! را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 2089

به "این 5 علامت را برای سلامتی خود جدی بگیرید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این 5 علامت را برای سلامتی خود جدی بگیرید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید