بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید

به گزارش مجله مستانه، دانشگاه علامه طباطبایی طی فراخوانی گفت که برای تحصیل در مقطع دکتری سال 1401-1400 بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی براساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان در دوره تحصیلی دکتری، از میان متقاضیان واجد شرایط برای سال تحصیلی 1401-1400 در تعدادی از رشته های تحصیلی بدون شرکت در کنکور (فهرست رشته ها را در اینجا مشاهده و دانلود کنید) ، دانشجوی دکتری می پذیرد.

دانش آموختگان حداکثر تا دو سال پس از فراغت از تحصیل می توانند از تسهیلات پذیرش بدون آزمون برای ورود به دوره دکتری برخوردار شوند لذا داوطلبانی که در نیمسال اول سال تحصیلی 98-97 و قبل از آن فارغ التحصیل شده باشند به هیچ وجهخ مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

داوطلبان واجد شرایط از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 18 اسفندماه به مدت یکماه تا هجدهم فروردین ماه 1400 می توانند با مراجعه به سایت azmoon.atu.ac.ir نسبت به ارسال مدارک خود برای ثبت نام اقدام نمایند.

حداکثر 20 درصد ظرفیت پذیرش با آزمون شیوه آموزشی پژوهشی دوره روزانه دکتری دانشگاه، به پذیرش بدون آزمون دانشجویان واجد شرایط اختصاص دارد. ظرفیت مذکور مازاد بر ظرفیت پذیرش با آزمون دانشگاه است. مضافا آنکه دانشگاه در رد یا قبول تقاضای داوطلبان از اختیارات لازم برخوردار بوده و ملزم به تکمیل ظرفیت دوره دکتری نخواهد بود.

لازم به ذکر است، هرگونه اطلاع رسانی به داوطلبان منحصرا به وسیله پایگاه اینترنتی دانشگاه علمه طباطبایی به نشانی www.atu.ac.ir و یا edu.atu.ac.ir صورت می پذیرد لذا به داوطلبان توصیه می گردد به منظور اطلاع از زمان و مکان برگزاری مصاحبه اطلاعیه های مربوط را به وسیله سایت دانشگاه پیگیری نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1426

به "بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدون کنکور دانشجوی دکتری دانشگاه علامه طباطبایی شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید