برگزاری دور ه های آموزشی گردشگری به صورت مجازی در استان البرز

به گزارش مجله مستانه، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز از شروع دوره های آموزش گردشگری به صورت مجازی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

برگزاری دور ه های آموزشی گردشگری به صورت مجازی در استان البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمدی امروز سه شنبه 2 اردیبهشت 99 با اعلام این خبر اضافه نمود: با توجه به مکاتبه مدیرکل دفتر مطالعات آموزش گردشگری با ادارات کل استان ها و ابلاغ به تمام مؤسسات دارای مجوز، اجازه برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت در استان البرز را همچون دیگر استان ها در بازه زمانی شش ماهه اول امسال صرفاً دروس نظری و دوره های آموزشی به صورت مجازی داده شده است.

او اضافه نمود: با توجه به درخواست مؤسسات آموزشی این استان و اهمیت خدمت رسانی مطلوب دوره های آموزشی مجازی در قالب واحد و ساختار مشترک ابلاغی برگزار می گردد و متقاضیان می توانند پس از ثبت درخواست به وسیله سایتی که متعاقباً به مراکز آموزشی اعلام می گردد نسبت به انجام آزمون فوق الذکر در دوره های آموزشی مشخص اقدام نمایند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی البرز اعلام نمود: این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر و آشنایی با فرصت های اشتغال به صورت غیرحضوری و آموزش از راه دور می تواند بسیار کارساز و مفید باشد همچنین متقاضیان در بخش های مختلف گردشگری مانند دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان تور، هتل ها و واحدهای پذیرایی و... ثبت نام نمایند.

او اضافه نمود: با توجه به لزوم آموزش متقاضیان به صورت مجازی در بخش گردشگری و اهمیت بالای استان به لحاظ پتانسیل های طبیعی و تاریخی ادر این زمینه، رسیدن به صندلی مناسب در بخش آموزش و توسعه منابع انسانی از اهداف اصلی این اداره کل است و برای شرکت نمایندگان این دوره ها در خاتمه گواهینامه آموزشی صادر می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 29 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 858

به "برگزاری دور ه های آموزشی گردشگری به صورت مجازی در استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دور ه های آموزشی گردشگری به صورت مجازی در استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید