برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت امام رضا(ع) در جهرم

به گزارش مجله مستانه، دبیر نهمین ستاد برگزاری بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) گفت: شهرستان جهرم سال جاری هم هم چون سال های گذشته در سالروز شهادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) شاهد برگزاری همایش چند هزار نفره پیاده روی حرم تا حرم است.

برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت امام رضا(ع) در جهرم

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از شیراز، احمد فخارزاده دبیر نهمین ستاد برگزاری بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) گفت: مراسم پیاده روی روز شهادت ثامن الحجج(ع) از ساعت 14 و 30 دقیقه روز پنجشنبه از آستان مطهر امامزاده حسین(ع) در جهرم شروع شده و به آستان مطهر امامزاده فضل بن موسی(ع) ختم می گردد.

او با یادآوری اینکه راستا پیاده روی، هفت کیلومتر است، گفت: در طول راستا بیش از 70 موکب پذیرایی به وسیله شهروندان برپا می گردد که به شرکت کنندگان در این همایش پیاده روی خدمات فرهنگی و پذیرایی ارائه می دهند.

فخارزاده زمان تجمع برای حضور در این مراسم را ساعت14 اعلام و اضافه نمود: تجمع شهروندان در آستان مطهر امامزاده حسین (ع) شهرستان جهرم انجام می گردد.

او قدمت این برنامه را هشت سال بیان و اظهار کرد: این آیین پیاده روی از سال 92 در شهرستان جهرم شکل گرفت که تا سال 98به صورت پیاپی در سالروز شهادت امام رضا (ع) ادامه داشت.

فخارزاده اعلام کرد: استقبال از این برنامه به نحوی بود که در سال 98بیش از 40 هزار شهروند جهرمی در این همایش پیاده روی شرکت داشتند.

او با اشاره به اینکه این برنامه سال گذشته به علت شرایط کرونایی به صورت خودرویی برگزار گردید، گفت: در همایش سال گذشته شاهد حضور بالغ بر 700 خودرو بودیم.

فخارزاده با اشاره به اینکه 29 دستگاه اجرایی شهرستان در برگزاری این همایش پیاده روی سهیم هستند، گفت: از عموم شهروندان جهرمی برای شرکت در این همایش پیاده روی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی دعوت می گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1712

به "برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت امام رضا(ع) در جهرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پیاده روی حرم تا حرم در سالروز شهادت امام رضا(ع) در جهرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید