تجلیل استاندار از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله مستانه، استاندار سیستان و بلوچستان از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به دلیل حمایت از بانوان صنعتگر و شاغل در این مجموعه تجلیل به عمل آورد.

تجلیل استاندار از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا خرداد 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان، احمدعلی موهبتی در جلسه تجلیل از بانوان کارآفرین استان با عنوان بانوی امید اظهار کرد: غیبت بانوان در جاهایی که می توانند کارایی خوبی داشته باشند، توطئه بدخواهان است.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اصل راه رسیدن به هدف با انسداد راه دیگران میسر نمی گردد، اضافه نمود: زنان می توانند هم خانواده را حفظ نمایند و فرزندانی تربیت نمایند که برای جامعه مفید باشند و هم می توانند در جامعه در سطوح مختلف نقش آفرین باشند.

او گفت: در استان سیستان و بلوچستان 24 زن برای انتخابات مجلس ثبت نام کردند و 60 درصد تایید صلاحیت شدند که نسبت تایید صلاحیت بانوان به آقایان بیشتر است.

موهبتی بیان نمود: 35 درصد پُست های مدیریتی در برنامه ششم باید در دست بانوان باشد و امیدواریم در استان سیستان و بلوچستان به این حد برسد، اما شرط دارد و زنان باید شاخصه مدیریت را داشته باشند.

او گفت: کاش هم زمان با فرهنگ شهادت و ایثار، فرهنگ کار و کوشش هم توسعه پیدا می کرد، آفت بزرگ جامعه این است که عده ای وظیفه خودشان را انجام نمی دهند و کور خودشان و بینای دیگری هستند.

استاندار با بیان اینکه برای پیشرفت و توسعه باید با هر آنچه که فرایند حرکت ما را کُند می نماید مقابله کنیم، گفت: توجه به بانوان امری لازم است چون بانویی که در اجتماع و فعالیت هایی اجتماعی حضور دارد مدیریتی دوجانبه دارد در خانواده و جامعه دارد.

در این مراسم از علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان به دلیل حمایت از بانوان صنعتگر و نیز بانوان شاغل در این مجموعه توسط استاندار تجلیل به عمل آمد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 617

به "تجلیل استاندار از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجلیل استاندار از مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید