(تصاویر) تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در انگلیس

به گزارش مجله مستانه، هزاران نفر از مردم انگلیس در اعتراض به محدودیت های کرونایی اعمال شده توسط دولت بوریس جانسون، بدون آنکه ماسک به صورت داشته باشند و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، در خیابان های لندن دست به تظاهرات زدند.

(تصاویر) تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در انگلیس

به گزارش خبرنگاران، شرکت کنندگان در این حرکت اعتراضی که اتحاد برای آزادی نام گذاری شده بود با سر دادن شعار ها و حمل پلاکارد هایی واکسیناسیون زوری کرونا و اجرای طرح گذرنامه واکسن را به باد انتقاد گرفتند.

آن ها همچنین بر خلاف اصول بهداشتی فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکرده و ماسک هم بر صورت نداشتند. معترضان ابتدا در پارک معروف شهر موسوم به هایدپارک تجمع کرده و پس از عبور از خیابان های مرکزی به سمت دفتر نخست وزیری تظاهرات کردند.

دولت انگلیس در راستای اجرای طرح خروج از قرنطینه قصد دارد تا به طور بالقوه افرادی که واکسن کرونا دریافت کرده اند را از دیگران جدا کند. بر اساس این طرح تردد شهروندان به برخی مکان های پرجمعیت و یا سفر های خارجی، از ژوئن آینده که عمده محدودیت های کرونایی برداشته خواهد شد مشروط به ارائه گذرنامه واکسن یا ارائه گواهی تست منفی کرونا خواهد بود.

در انگلیس تا به امروز 33 میلیون و 388 هزار و 637 نفر یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند و دولت امیدوار است تا اواخر تابستان تمام جمعیت این کشور واکسینه شوند.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1491

به "(تصاویر) تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) تظاهرات علیه محدودیت های کرونایی در انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید