کوشش برای گستراندن گردشگری سلامت در کیش

به گزارش مجله مستانه، نخستین کنگره ستون فقرات با حضور رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور، مدیران و مسئولان سازمان منطقه آزاد کیش و جراحان مغز و اعصاب در کیش شروع به کارکرد.

کوشش برای گستراندن گردشگری سلامت در کیش

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور بهار 99 کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران، با حضور معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش، رئیس انجمن جراحان مغز و اعصاب کشور و جمعی از جراحان و علاقه مندان این حوزه، نخستین کنگره ستون فقرات در کیش صبح امروز پنج شنبه 25 آذرماه در مرکز همایش های بین المللی کیش سالن خلیج فارس برگزار گردید.

در ابتدای این کنگره ابراهیم رضوانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ضمن تبریک هفته وحدت گفت: کیش ازجمله مناطقی در کشور است که وحدت بین شیعه و سنی در آن زبانزد است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نوع عملکرد جراحان و پزشکان در کشور اظهار کرد: یقیناً پزشکان و جراحان ازجمله افرادی هستند که در بسیاری از مواقع پیش تر از سایر افراد، فانی بودن انسان را حس می نمایند چراکه وقتی یک انسان با تمام صندلی و مقام خود در میان دستان یک پزشک قرار می گیرد، بعد از خدا تمامی توکل خود را به او دوخته است و در واقع طی این زمان ها پزشک واسطه بین خالق و مخلوق می گردد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فرایند رو به رشد بهداشت و سلامت در کیش اعلام کرد: کسانی که طی 3 سال گذشته مراکز درمانی کیش را دیده بودند امروز اذعان دارند که کیش زودتر از سایر بخش های کشوری طرح تحول سلامت را طی نموده و مدارج بسیار خوبی را در پیشرفت این بخش ها طی نموده است.

رضوانی توضیح داد: کیش امروز هم ازنظر سخت افزاری و امکانات این بخش بسیار پیشرفته است و هم از نظر نرم افزاری و پزشکان متخصص تا جایی که امکانات موجود در این عرصه بسیار بیش از احتیاج یک جزیره 36 هزارنفری است اما ما به خود می بالیم که شهفرایندان کیش سطح توقع بالایی دارند زیرا برخلاف نظر بعضی از افراد ما این توقع بالا را نه تنها تهدید نمی دانیم بلکه آن را فرصتی برای افزایش عملکرد خود می دانیم.

وی با اشاره به رویکرد حمایت سازمان از بخش های سرمایه گذاری گفت: همان طور که می دانید جزیره کیش در میان 7 منطقه آزاد کشور، صندلی ویژه ای چه ازنظر زیبایی و آرامش و چه ازنظر صندلی سرمایه گذاری دارد ضمن اینکه فرهنگ بالای مردم این منطقه نیز راه را برای سرمایه گذاران هموار نموده است و سازمان نیز از علاقه مندان این بخش حمایت های لازم را خواهد داشت.

در ادامه این همایش، محمد خلخالی، رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش نیز ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کنگره در کیش گفت: کیش در بحث سلامت، آموزش و برگزاری کنگره های تخصصی و سمینارها تحول اساسی را تجربه نموده است که جای خرسندی دارد.

وی اضافه نمود: کیش در بحث های آینده حوزه سلامتی به دنبال گسترده کردن بخش گردشگری سلامت و حوزه های نظیر بیمه کلی کیشوندان و راه اندازی بخش هایی نظیر نازایی و سرطان است ضمن اینکه ما برنامه داریم که دستگاه های مجهزتری را نیز با حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش وارد جزیره کنیم زیرا این نگاه در بدنه مدیران این منطقه وجود دارد که کیش به عنوان ویترین سلامت در کشور مطرح می گردد.

کنگره بین المللی ستون فقرات با حمایت سازمان منطقه آزاد، بیمارستان کیش و انجمن جراحان مغز و اعصاب ایران، 25 و 26 آذرماه در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 633

به "کوشش برای گستراندن گردشگری سلامت در کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای گستراندن گردشگری سلامت در کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید