تکنولوژی جدید برای ترجمه افکار سگ به زبان انسان

به گزارش مجله مستانه، (No More Woof) یک تکنولوژی جدید است که توسط انجمن نوردیک (Nordic) برای فهمیدن افکار سگ ها اختراع شده است. این تکنولوژی جدید در حال تست است.

تکنولوژی جدید برای ترجمه افکار سگ به زبان انسان

( No More Woof) یک دستگاه جدید است که توسطانجمن نوردیک ( Nordic) برای فهمیدن افکار سگ هااختراع شده است. این تکنولوژی جدید که به اختصار ( NSID) نامیده می گردد، می تواند افکار سگ را به زبان انسان ترجمه کند. با استفاده از این دستگاه افراد می توانند احساساتو افکار سگ خود را به وضوح دریابند و به آن ها رسیدگی کنند. در حال حاضر اینتکنولوژی در حال پیشرفت است و نمونه های اولیه ای از آن فراوری شده است.

این نمونه های اولیه قادر هستند که به طور روزانه، به وسیله شبیه سازیفکر و بیان الگوهای ذهنی و گفتاری سگ را کامپایل کنند. بنابراین در حقیقت نهتنها این دستگاه قادر به ترجمه گفتار سگ به زبان انسان است بلکه می تواند تکنولوژیخود را هر روز رشد و ارتقا بدهد و الگوهایی واضح تر و نزدیک تر به الگوهای انسانی ایجاد نماید.

تکنولوژی مورد استفاده برای این دستگاه شامل بخشی از سنسور هایالکتروانسفالوگرام (EEG) ، یک حالت میکرو رایانه ایو نرم افزار ویژه BCI است. باترکیب همه این موارد NSID پدید آمده و چنین اکتشاف عظیمی را رقم زده است.در حال حاضر انجمن نوردیک در حال اجرا تحقیقات خود بر روی نمونه های اولیه است.

همیشه نمونه های کامپیوتری حتی در ماشین های عظیم نیز چندین بار موردآزمایش و آنالیز قرار می گیرند. انجمن NSID نیز امیدوارند برای فناوریخود نتایج مطلوبی را به وسیله تست های مداوم بگیرند.

این فناوری افکار سگ را به وسیله یک دستگاه شیپور مانند می خواند که بهآن EEG می گویند و سپس اطلاعات ازطریق نرم افزار ( BCI) که رابط مغز و کامپیوتر استتجزیه و تحلیل و ترجمه می شوند. امواج مغزی منتشر شده از مغز سگ با این دستگاه بعداز تجزیه تحلیل های پیاپی جمع بندی شده و افکار را به شکلی جامع و با الگوی انسانیایجاد می کند.

ترجمه: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 788

به "تکنولوژی جدید برای ترجمه افکار سگ به زبان انسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکنولوژی جدید برای ترجمه افکار سگ به زبان انسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید