تیمی تازه برای حل مسائل آموزش و پرورش تشکیل گردد

به گزارش مجله مستانه، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر تازه آموزش و پرورش احتیاج به تیمی تازه برای حل مسائل این حوزه دارد.

تیمی تازه برای حل مسائل آموزش و پرورش تشکیل گردد

به گزارش خبرنگاران ، از زاهدان ، حبیب الله دهمرده نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزش و پرورش به علت سرو کار داشتن با آینده سازان کشور حوزه ای تخصصی و حساسی است.

وی گفت: قبل از شیوع کرونا، اولویت دولت ها، مدرسه سازی و افزایش پوشش تحصیلی بود، اما با شیوع کرونا، تعریف عدالت آموزشی عوض شد و اکنون به جای کلاس درس و نیمکت، وسایل گرمایشی و سرمایشی، داشتن تبلت و اینترنت به عنوان ملاک های عدالت آموزشی تعریف می گردد.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش نیروی انسانی و توانمند که یکی از احتیاج های سخت افزاری و مهمد وزارت آموزش و پرورش است هم با مشکلاتی روبرو است که موضوعاتی همانند خرید خدمت، آموزش نهضتی و کارنامه سبز تز جمله آن ها است.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورا اسلامی با اشاره به اینکه، شرایط آموزش و پرورش با استاندارد ها فاصله دارد، توضیح داد: وزیر آموزش و پرورش باید با تیمی تازه وارد میدان گردد تا بتواند چالش های این حوزه را مرتفع کند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 بهمن 1400 بروزرسانی: 2 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1810

به "تیمی تازه برای حل مسائل آموزش و پرورش تشکیل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیمی تازه برای حل مسائل آموزش و پرورش تشکیل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید