جامعه باید از توانمندی و داشته های مهندسان آگاه شوند

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به وجود ظرفیت های بزرگ علمی و تخصصی در حوزه های مختلف مهندسی، به ویژه در بخش بانوان بر لزوم اطلاع رسانی مناسب برای آگاهی جامعه از توانمندی ها و داشته های مهندسان تاکید نمود.

جامعه باید از توانمندی و داشته های مهندسان آگاه شوند

زهرا یقطین پنج شنبه 5 اسفند همزمان با روز مهندس، طی بازدیدی از پارک علم و فناوری استان، با بانوان مدیرعامل شرکت های دانش بنیان در رشته های مختلف ملاقات و گفت و گو کرد.

یقطین هدف از این بازدید را انعکاس بیشتر فعالیت ها و ظرفیت های شرکت های دانش بنیان به خصوص شرکت هایی که با مدیریت و کارکنان زن اداره می شوند، عنوان نمود.

او گفت: بی اطلاعی یا کم اطلاعی جامعه از شور، نشاط، انگیزه و ظرفیت های علمی موجود در این شرکت ها، ممکن است باعث کمتر دیده شدن افق های پیش روی جامعه گردد و این وظیفه مسئولان است که به معرفی و تبیین بهتر این فعالیت به مردم بپردازیم.

یقطین گفت: استان فارس به لحاظ دانشگاه و افراد فارغ التحصیل بسیار غنی است و با وجود کوشش های صورت گرفته در سال های گذشته برای توسعه زیرساخت ها، اما ظرفیت های موجود در این استان بیش از زیر ساخت های ست. امیدواریم که برای تبدیل دانش این افراد فارغ التحصیل به فعالیت های مالی و ایجاد اشتغال، زیرساخت های لازم فراهم گردد.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس از شرکت هایی نظیر پترو مهر با مدیریت حمیده امیری، پیک فرزانه پویان با مدیریت فرزانه دانشمند، اسپاد سپهر پارسه با مدیریت سارا غفاری، فناوری هیوا با مدیریت مریم بهزادی و آتیه سازان پرتو ویرا با مدیریت محبوبه رخشان، بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1916

به "جامعه باید از توانمندی و داشته های مهندسان آگاه شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جامعه باید از توانمندی و داشته های مهندسان آگاه شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید