جزئیات قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا

به گزارش مجله مستانه، باشگاه بارسلونا به طور رسمی از مهاجم نو خود رونمایی کرد.

جزئیات قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا

به گزارش خبرنگاران، باشگاه بارسلونا که در ساعت پایانی نقل وانتقالات زمستانی اخیر با پی یر امریک اوبامیانگ قرارداد امضا نموده بود، پایان امروز (چهارشنبه) به طور رسمی از این مهاجم گابنی رونمایی کرد. بر اساس اعلام باشگاه بارسلونا، این مهاجم گابنی با امضای قراردادی سه و نیم ساله خود را تا سال 2025 به آبی واناری ها متعهد نموده است.

اوبامیانگ که قراردادش شب گذشته (سه شنبه) به طور رسمی به وسیله آرسنال فسخ شد، در قراردادش با باشگاه بارسلونا بند فسخ 100 میلیون یورویی وجود دارد و در کنار این بندی گنجانده شده است که او می تواند در تاریخ 30 ژوئن 2023 به صورت توافقی از این تیم جدا گردد.

پیش از این رادیو کاتالونیا مدعی شده بود؛ بارسلونا بندی را در قرارداد با اوبامیانگ گذاشته است که در صورت بروز هر نوع بی انضباطی از جانب این مهاجم گابنی، می تواند قرارداد او را فسخ کند. گفته می گردد شماره پیراهن 25 بارسا هم به این مهاجم گابنی خواهد رسید.

این مهاجم گابنی اخیراً از باشگاه آرسنال مرخصی گرفته بود تا به علت مسائل خانوادگی به گابن سفر کند، اما او دیرتر از موعد مقرر به لندن بازگشت و در کنارش عکسی از او لو رفت که نشان می داد به جای رفتن به گابن در بارسلوناست و در حال زدن تتوی جدیدی روی بدنش که همین مسئله باعث شد تا مدیران باشگاه آرسنال او را به طور کلی از ترکیب این تیم کنار بگذارند.

اوبامیانگ 29 ساله که در سال 2018 از بوروسیا دورتموند به آرسنال پیوست، در 163 بازی برای توپچی های لندن به میدان رفت و آمار 92 گل زده و 20 پاس گل را از خود برجای گذاشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1400 بروزرسانی: 21 اسفند 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1864

به "جزئیات قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات قرارداد اوبامیانگ با بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید