خبرنگاران سریال انیمیشنی سونیک در راه است

به گزارش مجله مستانه، تهران- خبرنگاران- سریال انیمیشنی و سه بعدی سونیک خارپشت سال 2022 میلادی به شبکه اینترنتی نتفلیکس می آید.

خبرنگاران سریال انیمیشنی سونیک در راه است

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی انگجت، شبکه نتفلیکس ماه دسامبر (آذر- دی 99) در یک توییت به فراوری و پخش سریال انیمیشنی و سه بعدی سونیک خارپشت اشاره و سپس آن را پاک کرد. حالا با گذشت چند ماه این شبکه اینترنتی و شرکت های سگا و وایلد برین روز گذشته (دوشنبه 13 بهمن) در تایید این خبر، رسما از سریال سونیک پرایم (Sonic Prime) رونمایی کردند.

در این پویانمایی 24 قسمتی که از سال 2022 پخش خواهد شد، سرنوشت یک مجموعه چنددنیای در دستان کاراکتر محبوب سونیک است که در این ماجراجویی سفری به سمت خودشناسی و رستگاری را نیز تجربه خواهد نمود.

مخاطب هدف سریال سونیک پرایم نتفلیکس، بچه ها بین 6 تا 11 سال و همه طرفداران کوچک و عظیم این شخصیت نوستالژیک هستند. این سریال در استودیو انیمیشن سازی وایلدبرین در ونکوور کانادا ساخته می گردد و سگا و وایلد برین در تمام مراحل فراوری، توزیع و کسب مجوز آن با هم همکاری خواهند کرد. کمپانی من آو اکشن اینترتیمنت، سازنده انیمیشن های پرطرفداری چون بن 10 و 6 قهرمان عظیم نیز به عنوان مجری طرح و تهیه کننده اجرایی با تیم ساخت این سریال همراه خواهد شد.

خبر ساخت سریال انیمیشنی سونیک در شرایطی منتشر می گردد که لایواکشن سونیک خارپشت از پارامونت با بازی جیمز مارسدن و جیم کری 21 اوت سال گذشته (31 مرداد 99) اکران شد و در گیشه آمریکا و دنیا به ترتیب 149 و 320 میلیون دلار فروش کرد. سگا و پارامونت از ساخت دنباله این فیلم خبر داده اند.

شخصیت سونیک اولین بار با یک بازی ویدئویی برای کنسول سگا شناخته شد. مجموعه بازی های ویدئویی سونیک که از محبوب ترین بازی های تاریخ هستند، اولین بار در سال 1991 عرضه شدند و از آن موقع تا به امروز بیش از یک میلیارد و 140 میلیون نسخه از آنها به فروش رفته و دانلود شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1339

به "خبرنگاران سریال انیمیشنی سونیک در راه است" امتیاز دهید

1 کاربر به "خبرنگاران سریال انیمیشنی سونیک در راه است" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سریال انیمیشنی سونیک در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید