خبرنگاران نظر معاون وزیر بهداشت در مورد استخدام پرستاران 89 روزه

به گزارش مجله مستانه، گرگان - خبرنگاران - معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وعده داد که مسائل استخدام پرستاران 89 روزه به زودی و در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

خبرنگاران نظر معاون وزیر بهداشت در مورد استخدام پرستاران 89 روزه

ایرج حریرچی که روز پنجشنبه به گلستان سفر کرده بود توضیح دیگری در خصوص این تصمیم ارایه نکرد.

در روزهای ابتدای فراگیری شیوع کرونا در ایران و به دلیل کمبود کادر درمانی، پرستاران با قراردادهای موسوم به قرارداد 89 روزه به خدمت فرا خوانده شدند.

اگر چه این قرارداد از لحاظ حقوقی هیچ الزامی به تمدید ندارد اما با دستور وزیر بهداشت و رئیس جمهوری باتوجه به اضافه شدن این افراد به گروه های درمانی در بحران کرونا، قرار شد در صورتی که مجوز استخدامی صادر شود، اولویت با این افراد باشد.

معاون وزیر بهداشت همچنین گفت: علت افزایش فوت شدگان ناشی از کرونا در ایران کاهش ترس آگاهانه و تغییر رفتار اجتماعی مردم است.

حریرچی در خصوص آخرین شرایط تولید واکسن کرونا گفت: حدود 150 گروه معتبر و هزاران گروه نامعتبر در خصوص تهیه واکسن کرونا مشغول فعالیت هستند که رسیدن به موفقیت در تولید این واکسن به دلیل گستردگی فعالیت و ناشناخته بودن ابعاد کرونا به زمان زیادی احتیاج دارد.

وی به مردم گلستان توصیه کرد: با توجه به فرایند رو به رشد ابتلا به کرونا در این استان و در پیش بودن اعیاد قربان و غدیر، از حضور در برنامه های این ایام خودداری کرده و در صورت ضرورت حضور، تماس های اجتماعی را به حداقل برسانند.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه گفت: دو هزار و 621 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در بیست و چهارساعت گذشته به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 221 نفر در 24 ساعت گذشته، شمار جان باختگان کرونا در کشور به 15 هزار و 74 نفر رسید.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1005

به "خبرنگاران نظر معاون وزیر بهداشت در مورد استخدام پرستاران 89 روزه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظر معاون وزیر بهداشت در مورد استخدام پرستاران 89 روزه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید