خبرنگاران نماینده مجلس: نگاه وزیر پیشنهادی صمت، راهبردی است

به گزارش مجله مستانه، لارستان- خبرنگاران- عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و رویکرد وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به این حوزه مثبت، راهبردی و قابل دفاع است.

خبرنگاران نماینده مجلس: نگاه وزیر پیشنهادی صمت، راهبردی است

حسین حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: مدرسی خیابانی (وزیر پیشنهادی صمت) در طول حدود سه ماه سرپرستی این وزارتخانه نیز عملکرد خوبی داشته و توانسته است ظرفیت های لازم را برای بهبود نسبی بازار به کار گیرد.

وی با بیان اینکه هرچند برای تعادل و شرایط صنعت هنوز راهی طولانی در پیش داریم، اما عملکردها ، رویکردها و برنامه های مدرسی خیابانی به بخش صنعت نشان می دهد که وی به دنبال تحول در این حوزه است و همچنین انگیزه بالایی برای حل مسائل دارد.

حسین حسین زاده نماینده مردم لارستان، گراش و خنج در مجلس

نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز همچنین یادآور شد:از دیگر شاخص های مثبت وزیر پیشنهادی صمت جوان بودن وی است و همین روحیه جوانی در حل مسائل بسیار با اهمیت است.

حسین زاده با تاکید بر اینکه جوانگرایی و استفاده از ظرفیت جوانان متعهد، انقلابی و متخصص در مناصب مدیریتی کشور مورد تاکید ویژه رهبر معظم انقلاب است، افزود: امیدواریم از ظرفیت جوانان، نخبگان و موسسه های دانش بنیان که می توانند در حل مسائل صنعت و معدن مفید باشند نیز بهره لازم برده شود.

حسین زاده به اشاره به برخی انتظارات از وزیر پیشنهادی صمت نیز گفت: مدرسی خیابانی در صورت رای اعتماد از مجلس باید ساماندهی بازار خودرو همچنین دیگر صنایع را با تشکیل کمیته های لازم در هر حوزه را در دستور و اولویت خود قرار دهند تا فضای بازار به تعادل نسبی برسد.

حسین مدرس خیابانی دانش آموخته دانشگاه علم و صنعت ایران است. وی حدود17 سال در وزارت بازرگانی در مسئولیت هایی چون قائم مقام معاونت بازرگانی داخلی، مدیرکل برنامه ریزی وزارت بازرگانی، مدیر کل تامین و توزیع کالا، مدیر کل دفتر تنظیم بازار، هیات مدیره شرکت بازرگانی دولتی ایران و همچنین نزدیک به 10 سال بعنوان مدیرعامل و عضو هیات مدیره چند واحد تولیدی و صنعتی از جمله شرکت های سیمان زنجان، سیمان فیروزکوه، مجتمع فولاد خراسان، موتور سازان (تراکتورسازی ایران)، سیمان مازندران، سیمان غرب و شرکت توسعه صادرات را در کارنامه خود دارد.

گزینه پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت صنعت معدن و تجارت، کارشناسی مهندسی مواد و متالوژی، کارشناس ارشد مهندسی صنایع، دوره دکترای مدیریت استراتژیک را در سوابق تحصیلی خود دارد.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت چهارشنبه 22 مرداد ماه برگزار می شود

حسن روحانی رییس جمهوری 22 اردیبهشت ماه حسین مدرسی خیابانی را به عنوان سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی کرده بود.

لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله حدود 387 کیلومتری شیراز در جنوب فارس واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1035

به "خبرنگاران نماینده مجلس: نگاه وزیر پیشنهادی صمت، راهبردی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: نگاه وزیر پیشنهادی صمت، راهبردی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید