خبرنگاران کشف و ضبط 947 حلقه لاستیک احتکار شده در اهواز

به گزارش مجله مستانه، اهواز-خبرنگاران- رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان گفت: طی گشت مشترک که دیروز با حضور بازرسان این سازمان ، اطلاعات سپاه و اداره کل تعزیرات حکومتی استان انجام شد تعداد947 حلقه لاستیک سبک و سنگین در اهواز کشف و ضبط شد.

خبرنگاران کشف و ضبط 947 حلقه لاستیک احتکار شده در اهواز

امیرحسین نظری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اعلام کرد: محموله کشف شده از سهمیه دولتی متعلق به عموم است که در 2 واحد مسکونی در شهرستان اهواز دپو شده و در سامانه جامع انبارها که مخصوص اعلام موجودی میباشد ثبت نشده بود.

وی گفت: پرونده مربوط به تخلف کشف شده به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال و لاستیک های کشف شده به یاری اداره کل راهداری به اداره املاک راهداری منتقل شد که پس از صدور حکم به صورت حواله ای بین کامیون داران و خودرو داران توزیع می گردد

نظری با اشاره اینکه ارزش این تعداد لاستیک کشف شده بیش از 20 میلیارد ریال است ادامه داد: رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خوزستان از مردم درخواست کرد که هرگونه تخلف گرانفروشی و یا احتکار را به سامانه 124 اعلام نمایند.

رییس سازمان صمت استان ادامه داد: در این شرایط سخت مالی بعضی افراد با احتکار کالاهای مختلف باعث اختلال در بازار می شوند و زندگی را بر مردم سخت تر می نمایند، سازمان صمت به جد با این افراد برخورد می نماید.

در روزهای اخیر سازمان صمت استان با همراهی دستگاه های ناظر چندین انبار احتکار لاستیک سبک و سنگین را کشف و به اداره تعزیرات حکومتی معرفی کردند.

از پارسال توزیع لاستیک در بازار به صورت سامانه ای و از سوی تعدادی از عاملان تعیین انجام می گردد تا بر توزیع لاستیک نظارت بیشتری انجام گردد و دست دلالان از این کالا حذف گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 آذر 1399 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1182

به "خبرنگاران کشف و ضبط 947 حلقه لاستیک احتکار شده در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف و ضبط 947 حلقه لاستیک احتکار شده در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید