خبرنگاران 12 هزار نفر در واحدهای صنعتی کردستان اشتغال دارند

به گزارش مجله مستانه، سنندج - خبرنگاران - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: در شهرک های صنعتی استان 500 واحد صنعتی فعال است در این واحدها برای 12 هزار نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شده است.

خبرنگاران 12 هزار نفر در واحدهای صنعتی کردستان اشتغال دارند

احمد خسروی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران داشت: در شهرک های صنعتی استان یک هزار و 200 قرارداد معقد شده تا به امروز 725 واحد اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه تا سال آینده 47 واحد تولیدی احیاء می شود افزود: مهمترین دلایل تعلیلی واحدهای تولیدی استان گرانی مواد اولیه و عدم شناخت تولید کننده از بازار است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی کردستان گفت: هر تولیدکننده ای که واحد تولیدی راکد دارد برای شناسایی و حل مسائل به واحد مشاوران شرکت صنایع کوچک مراجعه کند مشاور معرفی و هزینه ها را نیز شرکت شهرک ها پرداخت می کند.

وی با اشاره به واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در شهرک صنعتی بانه گفت: هم اکنون 42 واحد صنعتی در شهرک صنعتی بانه در حال فعالیت هستند که به زودی تعداد این واحدها به 70 واحد می رسد.

خسروی ادامه داد: شهرک صنعتی بانه یک شهرک 17 هکتاری است که با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه زمین این شهرک در مساحت کوچک انتخاب شده است.

وی شهرک صنعتی بانه را یکی از شهرک های پررونق غرب کشور مطرح نمود، گفت: در شهرک صنعتی بانه برای یک هزار و 500 نفر اشتغال ایجاد شده که اشتغالزایی اسمی در این شهرک بیش از 2 هزار نفر است.

وی افزود:10 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی بانه به دلایل مختلف از جمله تغییر در تکنولوژی و فناوری تعطیل شده که تلاش می شود این واحدها را نیز احیاء کنیم.

شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است

منبع: ایرنا
انتشار: 20 فروردین 1400 بروزرسانی: 20 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1420

به "خبرنگاران 12 هزار نفر در واحدهای صنعتی کردستان اشتغال دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 12 هزار نفر در واحدهای صنعتی کردستان اشتغال دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید