خرید آنلاین با ارز رمز چینی ممکن شد

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، فروشگاه آنلاین چینی مشهور JD.com از امروز یوان دیجیتال را برای خرید کالا در وب سایت خود می پذیرد. این اولین بار است که یک سایت خرید و فروش آنلاین در جهان استفاده از ارز رمز برای خرید کالا را ممکن می نماید.

خرید آنلاین با ارز رمز چینی ممکن شد

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

در حال حاضر این خدمات برای عده ای محدود از ساکنان شهر سوژو در نزدیکی شانگهای ارائه شده، اما گامی مهم و رو به جلو جهت عادی سازی استفاده از ارز رمز محسوب می گردد. کوشش برای ارائه این خدمات توسط سایت یادشده از آوریل سال 2019 شروع شد و در آن موقع فروشگاه های فیزیکی JD.com پذیرش ارز رمز را شروع کردند.

قرار است بانک مرکزی چین بر استفاده از این یوان دیجیتال نظارت داشته باشد. این امر موجب می گردد ارز رمز مذکور از ثبات بیشتری برخوردار باشد و مردم نیز به آن بیشتر اعتماد نمایند. پیش از این کشورهایی مانند ونزوئلا و ژاپن هم از استفاده ارز رمزهای مورد حمایت دولت خبر داده بودند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 دی 1399 بروزرسانی: 16 دی 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1241

به "خرید آنلاین با ارز رمز چینی ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین با ارز رمز چینی ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید