ربیعی: ماشین سازی نسبت به سایر تیم ها راحت تر بازی می کند، یکی از حیاتی ترین بازی ها را برگزار می کنیم

به گزارش مجله مستانه، گروه استان ها - سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فکر می کنم یکی از حیاتی ترین بازی های خودمان را در پایان فصل پیش رو داریم.

ربیعی: ماشین سازی نسبت به سایر تیم ها راحت تر بازی می کند، یکی از حیاتی ترین بازی ها را برگزار می کنیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ماشین سازی در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر گفت: فکر می کنم یکی از حیاتی ترین بازی های خودمان را در سرانجام فصل پیش رو داریم.

وی افزود: بسیار احترام زیادی برای تیم ماشین سازی و کادر فنی محترم شان قائل هستیم. می دانیم که آن ها با شرایط راحت تری نسبت به تمام تیم ها بازی می کنند و درک متقابلی از شرایط بازی داریم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با اشاره به فشردگی بازی ها گفت: فاصله بازی قبلی تا این بازی کم بوده و ما فقط توانستیم یک جلسه تمرین کنیم. چون تا از رفسنجان خودمان را مهیای حضور در تبریز کردیم، بیشتر در راه بودیم. یک نوبت تمرینی دیروز داشتیم و یک تمرین هم امروز برگزار کرده و خودمان را مهیای بازی خواهیم کرد.

ربیعی ادامه داد: در بازی فردا نیازمند تمرکز بسیار بالا و تدبیر و استراتژی در جریان 90 دقیقه بازی هستیم.

وی در رابطه با کیفیت فنی ماشین سازی گفت: این تیم چه در دیدار با سپاهان و چه در بازی با نساجی توانایی و کیفیت خودش را نشان داده است. ما 5 دیداری که تا سرانجام فصل داریم را بازی به بازی جلو خواهیم رفت. توصیه ام به همه مجموعه تیم و بازیکنان این است که باید با نهایت دقت، سخت گیری و جدیت در این بازی حاضر شویم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در سرانجام گفت: می دانیم که بازی خیلی سختی داریم و همان طور که گفتم ماشین سازی توانایی های خود را نشان داده است. امیدوارم با تدبیرات لازم، با سربلندی از این بازی خارج شویم.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1583

به "ربیعی: ماشین سازی نسبت به سایر تیم ها راحت تر بازی می کند، یکی از حیاتی ترین بازی ها را برگزار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: ماشین سازی نسبت به سایر تیم ها راحت تر بازی می کند، یکی از حیاتی ترین بازی ها را برگزار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید