رضایی: درگذشت انصاریان فقدان بسیار بزرگی است، در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم

به گزارش مجله مستانه، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است بازیکنانش مقابل سپاهان خوب بازی نکرده و نتوانسته اند کیفیت فنی خودشان را به نمایش بگذارند.

رضایی: درگذشت انصاریان فقدان بسیار بزرگی است، در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، رحمان رضایی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان در جمع خبرنگاران گفت: بازی می توانست شرایط بسیار بهتری داشته باشد؛ این ملاقات، تنها بازی بود که نسبت به تمام مسابقات قبلی مان خوب بازی نکردیم و در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم.

وی ادامه داد: از همان ابتدای بازی احساس کردم بازیکنان آن توانی که مورد انتظارم بود را ندارند و نتوانستند کیفیت فنی خودشان را به نمایش بگذارند. از طرف دیگر در دقیقه 14 بازی یک خطای پنالتی به نفع ما رخ داد که متأسفانه داور خطا را نگرفت. آن صحنه 100 درصد خطای پنالتی بود و داور باید سوت می زد. اگر داور خطا را اعلام می کرد، سرنوشت بازی قطعاً عوض می شد. بارها این صحنه را بازبینی کردیم و مطمئن هستیم که آن صحنه خطای پنالتی بود. اما در مجموع باید بیشتر کار کنیم و بهتر از این ظاهر شویم. باید مانند قبل بازی کنیم و در همان حد و اندازه ظاهر شویم. فکر می کنم این شکست درس خوبی برای آینده بود و باید اشتباهات مان را تصحیح کنیم تا در بازی های آینده بهتر ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به اینکه تغییر مدیرعامل این باشگاه چه تأثیری در هم سو شدن تیم و باشگاه خواهد داشت، گفت: خوشبختانه با تغییر مدیریت، نگاه ها به تیم بهتر شده است. پیش از تغییرات حمایت لازم از تیم صورت نمی گرفت اما الان شخص مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره از تیم حمایت لازم را دارند و امیدوارم بتوانیم جواب این حمایت ها را بدهیم.

رضایی در ادامه درگذشت علی انصاریان را به خانواده اش و جامعه فوتبال تسلیت گفت و اعلام کرد: درگذشت انصاریان خبر بسیار تأسف باری بود به خصوص که شدیدا با بیماری منحوس کرونا درگیر بود. درگذشت علی عزیز را به خانواده و مادر گرامی او و به همه مردم کشورم، همه دوست داران فوتبال و و به خصوص کسانی که در پرسپولیس و تیم ملی با او هم بازی بوده اند، تسلیت می گویم و آرزو می کنم خداوند به مادر و خانواده اش صبر بدهد.

170، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1398

به "رضایی: درگذشت انصاریان فقدان بسیار بزرگی است، در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: درگذشت انصاریان فقدان بسیار بزرگی است، در حد و اندازه خودمان ظاهر نشدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید