ساختمان مجلس یمن در صنعاء به وسیله جنگنده های سعودی بمباران شد

به گزارش مجله مستانه، منابع رسانه ای از بمباران ساختمان مجلس یمن در شهر صنعاء به وسیله جنگنده های سعودی طی بامداد امروز سه شنبه خبر دادند.

ساختمان مجلس یمن در صنعاء به وسیله جنگنده های سعودی بمباران شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنگنده های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز سه شنبه ساختمان مجلس یمن در صنعاء را هدف شدیدترین حملات خود قرار دادند. جنگنده های سعودی بعلاوه دانشکده افسری یمن در صنعاء را بمباران کردند.

بر اساس این گزارش، حملات مذکور پس از آن صورت گرفت که یمنی ها پیروز شدند با 20 پهپاد و 10 موشک عمق خاک امارات را در منطقه صنعتی مصفح هدف حملات شدید خود قرار داده و خسارات زیادی را به ابوظبی تحمیل نمایند.

لازم به ذکر است المصفح به پنج منطقه صنعتی تقسیم می گردد: منطقه ایکاد 1 شامل مجتمع های تخصصی در صنایع مهندسی سنگین. ایکاد 2 شامل مجتمع های تخصصی در صنایع سبک و میانه. ایکاد 3 شامل صنایع سبک و میانه و بعضی شرکت های بین المللی. ایکاد 4 شامل صنایع تکنولوژی پیشرفته و ایکاد 5 شامل مجتمع های تخصصی در صنعت خودرو.

در این منطقه بعلاوه نمایشگاه ها و مراکز تعمیر و نگهداری برند های بین المللی خودرو از جمله آئودی، بنتلی، پورشه و فولکس واگن قرار دارند.

بر اساس تمامی آنچه که گفته شد، می توان نتیجه گرفت که یمنی ها یکی از کلیدی ترین و حیاتی ترین شهر های صنعتی امارات را هدف قرار داده اند. نکته قابل تأمل نیز آن است که یمنی ها صراحتاً اعلام نموده اند که امارات باید منتظر حملات دردناک تر نیز باشد. اکنون مقامات ابوظبی به خوبی دریافته اند که یمنی ها به تهدیدات خود جامه عمل می پوشانند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 بهمن 1400 بروزرسانی: 30 بهمن 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1842

به "ساختمان مجلس یمن در صنعاء به وسیله جنگنده های سعودی بمباران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمان مجلس یمن در صنعاء به وسیله جنگنده های سعودی بمباران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید