شریفی مسئله ای برای حضور در پیکان ندارد، شرایط درنیمه نهایی برابر است

به گزارش مجله مستانه، به گزارش خبرنگاران تیم والیبال شهرداری ارومیه روز جمعه از ساعت 17 در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی خود مقابل تیم هراز آمل قرار خواهد گرفت.

شریفی مسئله ای برای حضور در پیکان ندارد، شرایط درنیمه نهایی برابر است

پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در گفتگو با خبرنگاران درباره صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی رقابت ها و حذف تیم شهرداری گنبد گفت: برای رسیدن به نیمه نهایی 29 بازی انجام داده ایم، 26 بازی یک طرف، سه بازی آخر با شهرداری گنبد، طرف دیگر. فشار سنگینی در بازی مقابل گنبد به تیم وارد شد. گنبد چیزی برای از دست دادن نداشت به همین دلیل بدون استرس بازی می کرد. هیچ وقت عقب نشینی نکرد و تمام سعی خود را برای پیروزی به کار گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: هر چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی سختی های بسیاری کشیدند و برنامه ریزی داشتند. در حال حاضر شرایط برای هر چهار تیم برابر است. امیدوارم بازی های خوبی در نیمه نهایی ببینیم و هر تیمی که بهتر کار کند، پیروز خواهد شد.

اکبری درباره حضور مرتضی شریفی در تیمش نیز گفت: مرتضی شریفی کارش در لیگ ترکیه به خاتمه رسیده، چرا که مسابقات آنها خاتمه یافته است و او بازیکن آزاد به حساب می آید و هیچ مسئله ای برای حضور در تیم شهرداری ندارد. ما خواهان جذب شریفی هستیم. زمانی که شریفی به ترکیه رفت، شرط گذاشتیم که تا خاتمه سال 99 اگر قصد بازگشت به ایران را داشته باشد فقط می تواند در تیم شهرداری ارومیه بازی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1386

به "شریفی مسئله ای برای حضور در پیکان ندارد، شرایط درنیمه نهایی برابر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی مسئله ای برای حضور در پیکان ندارد، شرایط درنیمه نهایی برابر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید