عراقچی با رییس هیات چینی در وین ملاقات کرد

به گزارش مجله مستانه، خبرنگاران : معاون سیاسی وزیر امور خارجه امروز - سه شنبه - با وانگ گون رییس هیات چینی در وین ملاقات کرد.

عراقچی با رییس هیات چینی در وین ملاقات کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش به نقل از ایرنا، در ادامه ملاقاتها و رایزنی های دوجانبه و چند جانبه هیات ایرانی در وین، وانگ گون رییس هیات چینی با حضور در محل اقامت سید عباس عراقچی با وی ملاقات و دو طرف آخرین شرایط گفت وگوها و رایزنی ها در ارتباط با و مسائل هسته ای را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

تیم مذاکره کننده ایرانی به ریاست سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان ساعتی پیش برای از سرگیری گفت وگوهای کمیسیون مشترک برجام وارد شهر وین شد.

قرار است ملاقاتها و رایزنی ها با اعضای باقی مانده برجام از امروز به صورت دو و چندجانبه شروع شده و در روزهای آینده ادامه یابد.

در این دور از گفت وگوها نیز نمایندگانی از سایر دستگاه های ذیربط از جمله وزارت نفت و بانک مرکزی در ترکیب هیات کشورمان حضور دارند.

هجدهمین نشست کمیسیون مشترک برجام 13 فروردین ماه جاری به صورت برخط با حضور نمایندگان ایران و 1+4 شروع شده است.

این نشست به صورت حضوری در وین ادامه یافت و دو کارگروه برطرف تحریم و اقدامات هسته ای در حال تنظیم و تدوین اقداماتی هستند که آمریکا و ایران باید انجام دهند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 1466

به "عراقچی با رییس هیات چینی در وین ملاقات کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراقچی با رییس هیات چینی در وین ملاقات کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید