عضویت 120 نفر در انجمن میراث فرهنگی جاجرم

به گزارش مجله مستانه، مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جاجرم با اشاره به تشکیل انجمن میراث فرهنگی شهرستان گفت: 120 نفر در این انجمن عضویت دارند.

عضویت 120 نفر در انجمن میراث فرهنگی جاجرم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شاقتصادی، اسماعیل کارگرمقدم روز سه شنبه 26 فروردین ماه 99 اظهار کرد: باهدف گسترش فعالیت انجمن های میراث فرهنگی، این انجمن در جاجرم نیز تشکیل شده و اعضای آن به 120 نفر رسیده است.

او هدف از تشکیل این انجمن ها را آگاهی بخشی و ترغیب مردم به حفظ ارزش های تاریخی و کهن و رعایت قوانین و مقررات ناظر بر آن به منظور پیشگیری از وقوع جرائم میراث فرهنگی برشمرد.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی جاجرم اضافه نمود: تهیه و اجرای برنامه هایی به منظور جلب مشارکت عمومی و جذب مساعدت های اقتصادی و معنوی مردم در تمامی مراحل شناسایی، ثبت، حفاظت، معرفی، پژوهش، آموزش میراث فرهنگی و همچنین همکاری با مراجع ذیصلاح برای برخورد با متخلفان در حوزه فعالیت سمن ها قرار گرفته است.

شهرستان جاجرم در جنوب غربی استان خراسان شاقتصادی قرارگرفته و از شمال به شهرستان مانه و سملقان، از غرب به شهرستان گرمه، از جنوب به استان سمنان، از جنوب شرق به استان خراسان رضوی، از شرق به شهرستان اسفراین و از شمال شرق به شهرستان بجنورد محدود می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: mastanehtoline.ir شناسه مطلب: 837

به "عضویت 120 نفر در انجمن میراث فرهنگی جاجرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت 120 نفر در انجمن میراث فرهنگی جاجرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید